- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

سرهنگ عبدی رئیس پلیس راه استان گلستان از کسب رتبه دوم پلیس راه استان در کاهش تصادفات در سطح کشور خبر داد

به گزارش البرز گلستان  سرهنگ عبدی رئیس پلیس راه استان گلستان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد:در حوزه پلیس راه  در سال ۹۷ در بین ۳۵قرار گاه کشور گلستان توانسته است در کاهش تصادفات رتبه دوم را به خود اختصاص دهد.

وی  با بیان اینکه بیشترین تصادفات در ساعات ۴ بعد از ظهر الی ۸ شب می باشد افزود: در سه ماهه  نخست امسال تصادفات فوتی ۲۷درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته و در برخورد با تخلفات حادثه ساز ۵درصد افزایش داشته .

سرهنگ عبدی مکانهای وقوع تصادفات را سه  مورد محور اصلی ۵۹ درصد ، محور فرعی و روستایی  ۴۱ درصد  علت آنرا عدم توجه به جلو ۲۸درصد  ، عدم رعایت حق تقدم عبور و مرور ۲۰درصد  و تخطی از،سرعت مطمئنه ۱۲درصد اعلام کرد.

وی ضمن بیان اینکه یکی از معضلات تردد و ترافیک بحث موتور می باشد اظهار کرد: ۸۸درصد تصادفات در هوای صاف و جاده خشک و ۶درصد در هوای بارانی و ۶۸ درصد تصادفات با وسیله سواری ،۱۴درصد موتور سیکلت  و ۹درصد وانت بار و ۵درصد  با کامیون می باشد.

رئیس پلیس راه استان سن بیشترین مقصرین را ۲۵الی ۳۵ سال ۳۲درصد، ۳۵الی ۴۵ سال و ۱۶درصد بین سنین ۴۵ الی ۵۵ سال اعلام کرد.

وی سپس افزود: ۲۲ دستگاه دوربین سرعت سنج  در حال فعالیت در سطح استان می باشد ضمن آنکه ۱۷ دستگاه نیز در حال جانمازی که تا پایان سال راه اندازی می شود.

سرهنگ عبدی تعداد پلیس نامحسوس در سطح استان را ۴تیم که بزودی دو دستگاه خودروی جدید نیز به آن اضافه می شود.

 

0 [1]
0 [1]