- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان: قداست شهدا برگرفته از جایگاه آسمانی آن‌ها و پاسداشت ارزش‌های شهدا وظیفه همگانی است.

 

مدیرکل بنیاد استان گلستان گفت: قداست شهدا برگرفته از جایگاه آسمانی آن‌ها و پاسداشت ارزش‌های شهدا وظیفه همگانی است.

 

به گزارش البرز گلستان به نقل از ایثار واحد گلستان: اسرافیل وزیری در حاشیه ملاقات عمومی با جامعه هدف بنیاد، با اشاره به بیشترین مراجعات در حوزه‌های مختلف به‌ویژه حوزه اشتغال عنوان کرد: سهمیه‌های استخدامی دستگاه‌های اجرایی مرتبط با رشته تحصیلی این عزیزان می‌توانند فقط با مراجعه به لینک سامانه جهاد دانشگاهی، ضمن ثبت‌نام از سهمیه ایثارگری خود در آزمون استفاده کنند.
وی با اشاره ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، افزود: اخلاص شهدا الگویی مناسبی برای همگان بوده و پیشرفت‌های حاصله در جامعه مرهون اخلاص و ایثار شهدای والامقام است.
وزیری عنوان کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی با تقدیم عزیزترین فرزندان خود اقتدار و اعتلای کشور و نظام جمهوری اسلامی را به ارمغان آوردند.
وی رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس را سبب یاس دشمنان و سرافرازی ملت ایران در حال حاضر دانست و ابراز داشت: ارزش‌های همچون ایثار و شهادت باید با برنامه‌ریزی‌های منسجم فرهنگی، مناسب و کارشناسی شده به نسل جوان امروزی انتقال یابد.

انتهای پیام/

0 [1]
0 [1]