- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

دکتر صلبی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گلستان : فروشگاه های اطراف ترمینال گرگان بعنوان یکی از مکان‌های عرضه داروهای قاچاق می باشد

به گزارش صبح گلستان نشست خبری معاونان درمان و غذا و داروی دانشگاه با موضوع عملکرد دانشگاه درکنترل وکاهش مصرف مواد مخدردر سالن اجتماعات معاونت غذا و دارو برگزار شد.

  معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گلستان نیز گفت: فروشگاه های اطراف ترمینال گرگان یکی از مکان‌های عرضه داروهای قاچاق به شمار می‌رود و از ابتدای سال هشت مورد گشت از این مراکز داشتیم و ۱۹ پرونده تخلف به دستگاه قضایی صادر شده است.
دکتر صلبی اظهار کرد: بازدیدهای گروهی و بازدیدهای اقتصادی از مراکز ترک اعتیاد در استان گلستان انجام می‌شود.
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گلستان ادامه داد: اکثر داروهایی که مصرف کننده به غیر از مراکز درمان اعتیاد تهیه می‌کند به قیمت‌های زیادی توزیع می‌شود و نظارت‌های خود را در حوزه توزیع تشدید کردیم و تخلف‌ها در مراکز چشمگیر نیست.
وی افزود: ۱۰۶ مورد کسر سهمیه  مراکز ترک اعتیاد در کمیسیون ماده ۳۹  گزارش شده و اگر سهمیه‌های ما با مراکز هم‌خوانی نداشته باشد با مرکز متخلف برخورد می‌کنیم.
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گلستان یادآور شد: سود از تجارت قاچاق دارو بالا است و قوانین در برخورد با متخلفان باید بازدارنده تر شود.

0 [1]
0 [1]