کشمیری  مدیر کل ارشاد اسلامی استان گلستان ازتحقق سهم۱۰۷ درصدی سهم اشتغال ،ایجاد بستر توریسم فرهنگی ، بانک اجتماعی نخبگان  و سیستم رتبه بندی در استان خبر داد

به گزارش البرز گلستان نشست خبری دکتر کشمیری  مدیر کل ارشاد اسلامی استان گلستان  و دکتر کشمیری معاون توسعه مدیریت و منابع و گلچین معاون فرهنگی یازرلو معاون هنری در سالن اجتماعات ارشاد با حضور اصحاب رسانه استان  برگزار گردید. کشمیری در این نشست ضمن تبریک دهه کرامت و روز دختر گفت : آنچه در بخشنامه انجام می شود وظیفه  اولیه است و آنچه که مهم است کار جدیدی ارائه شود.

وی افزود:مابدنبال افزایش ۵برابری یا ۵۰۰درصدی در آمدی و کاهش ۲۳ درصدی هزینه در مقایسه با سال گذشته بوده است .

کشمیری در ادامه از واگذاری ارائه خدمات فرهنگی و هنری به بخش خصوصی خبر داده است .

مدیر کل ارشاد اسلامی گلستان ضمن بیان افزایش۶۴ درصدی پروژه عمرانی از پوشش بیمه مسئولیت تمامی مجتمع هاخبر داد.

کشمیری سپس گفت:با هدف تکریم جانبازان و معلولین آسانسور اداره کل نصب شده  و هر دوشنبه با مدیریت  معاون توسعه با حضور روسای واحدها و ادارات برگزار می شود.

وی گفت در همه شهرستانهای استان مقرر شد کنسرت کلید بخورد  و جلسات شورای فرهنگی عمومی با عنوان جلسه هئیت رئیسه شورای فرهنگ عمومی برگزار شده است .

کشمیری همچنین از تحقق سهم۱۰۷ درصدی سهم اشتغال  استان  و رشد ۴۸ درصدی درحوزه آموزشی خبر داد.

مدیر کل ارشاد اسلامی گلستان  ضمن بیان ایجاد اولین خانه هنر مندان از بعد از انقلاب و تلاش از جهت ایجاد گذر فرهنگی در یک بافت قدیمی خبر داده است.

  1. وی همچنین گفت : از ۲۶ الی ۲خرداد جشنواره فرهنگی و هنری عشایری و روستایی برگزار شده است و پس زمینها بدنبال ایجاد بستر توریسم فرهنگی ومجازی فرهنگی هستم.

کشمیری همچنین از احیا سینما علی آباد  و صدور مجوز سینما در رامیان  و تبدیل کتابخانه گمیشان به سینما خبر داده است.

وی تاکید کرد: ما بدنبال ایجاد بانک اجتماعی نخبگان  و سیستم رتبه بندی مراکز آموزشگاهی و فرهنگی و کنسرتها و خبرنگاردن می باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان همچنین از سهمیه دو سینماسیار به استان  خبر داده است .

 

 

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۷:۰۹ ق.ظ

دیدگاه