مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ازشعارمحوری (خدمت کریمانه) و شعار اختصاصی (مهربانی به رسم اهل بیت)دهه کرامت ( ۱۳ الی ۲۳تیرماه )سالجاری خبر داد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از برپایی نخستین جلسه شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت استان گلستان در ظهر روز چهارشنبه ۵ تیرماه خبر داد و گفت: این جلسه با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان و جمعی از مدیران و مسئولان برپا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، عادله کشمیری ضمن اشاره به شعار محوری دهه کرامت (خدمت کریمانه) و شعار اختصاصی دهه کرامت در سال ٩٨ (مهربانی به رسم اهل بیت) هدف از برپایی این جلسه را اعلام طرح و برنامه و نظرات دستگاه ها و تشکل های مدعو ویژه دهه کرامت استان گلستان اعلام کرد.

وی ضمن تشریح عناوین اختصاصی روزهای دهه کرامت از تاریخ ١٣ تا ٢٣ تیرماه و تاکید به هم افزایی و پرهیز از موازی کاری در فعالیت ها و انجام فعالیت های مردمی و توسعه بخش، افزود: در این جلسه هر یک از نمایندگان دستگاه ها و تشکل ها و نهاد های مدعو به صورت اجمالی طرح ها و برنامه های خود را تبیین کردند.

این مدیر استانی ادامه داد: در بخش پایانی نشست عبدالرضا چراغعلی معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان ضمن تاکید به انجام فعالیت هایی که بتواند نسل جوان امروزی را جذب و همراه سازد، انجام برنامه های مشخص بر مبنای یک مدل و روش واحد در یک جدول و زمان بندی مشخص را ضرروی دانست.

یادآوری می شود در پایان نشست، دستور جلسه ی آتی تشریح شد و دستگاه های حاضر موظف به ارائه برنامه های کامل و جامع خود در موعد مقرر به صورت مکتوب شدند.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۳ ق.ظ

دیدگاه