- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

مقصودلو رئیس صنعت و معدن و تجارت شهرستان کردکوی ازبرگزاری همایش گرامیداشت روز ملی اصناف (دوم تیرماه) درشهرستان خبر داد

به گزارش البرز گلستان همایش بزرگ گرامیداشت روز ملی اصناف دوم تیرماه در سالن کوثر شهرستان کردکوی برگزار شد.
این گردهمایی عظیم درحالی برگزار گردیدکه امام جمعه و جماعت شهرستان حاج آقا شاعری، حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان بهمراه ابراهیم قدمنان فرماندار و جمع کثیری از مدیران شهرستان بمنظور پاسداشت و قدر دانی از زحمات کسبه و بازاریان شهرستان در آن حضور داشتند.
مقصودلو رئیس صنعت، معدن و تجارت ضمن بیان خبر این رویداد بی بدیل و اثر بخش در جامعه اصناف و بازاریان ، آنرا نقطه عطفی برای شهرستان دانسته توفیقات روز افزون تؤام با عزت و اقتدار تعالی رونق، رشد و توسعه در سال مزین به رونق تولید برای کسبه و صنوف و اتحادیه ها و اتاق اصناف شهرستان بجهت پیشبرد اهداف کریمه نظام و انقلاب خواستار شدند.
همزمان با همایش مذکور که بمناسبت دهه تولید در این شهرستان برگزار گردید نمایشگاه بخشی از توانمندی های صنعتی شهرستان بهمراه نمایشگاه شهدای گرانقدر اصناف بر گزار گردید.
در خاتمه چهار طیف از مدعوین عزیز مورد تقدیر و تشویق حاضرین قرار گرفته وبا اهداء لوح تقدیر و تندیس یادبود مراسم تجلیل برگزار گردید.
۱٫ خانواده معزز شهدای گرانقدر جامعه اصناف و بازاریان
۲٫ پیشکسوتان ارجمند جامعه بازار
۳٫ اتحادیه های صنفی شهرستان
۴٫ اعضای کمیسون نظارت شهرستان.

امید داریم با ایجاد رونق اقتصادی در سال رونق تولید موجبات رشد و شکوفایی و بالندگی شهرستان کردکوی هر روز بیشتر و ارزنده تر فراهم گردد.

0 [1]
0 [1]