باقری رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کردکوی در جلسه کارگروه امداد ونجات از آتش سوزی جنگل و سیلاب بعنوان دو حادثه جدی و تهدیدی مهم برای شهرستان نام برد

به گزارش البرز گلستان جلسه کار گروه تخصصی امداد و نجات شهرستان اردوی با حضور مصدق معاون فرماندار کردکوی  و بخشدار مرکزی وحسین باقری رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان در سالن فرمانداری برگزارشد.

در این نشست  باقری هدف از تشکیل  این کارگروه امادگی در مقابل حوادث و سوانح  و امادگی کلیه دستگاهها در مقابله با حوادث و عمل کردن به وظایف خود می باشد.

وی از بروز   آتش سوزی جنگل و سیلاب بعنوان   دو حادثه جدی و تهدید مهم برای شهرستان نام برد .

باقری همچنین یکی از اولویت های مهم کار گروه را تهیه نقشه خطر پذیری روستاها  بیان کرد.

رییس کار گروه تخصصی  امداد و نجات شهرستان در ادامه گفت:در بسیاری از رودخانه ها احتمال طغیان وجود دارد و در رودخانه ها ی که در مسیر روستاها قرار دارد باید بدنبال راه فرعی باشیم. و سیل اولین کارش ازبین بردن پوشش گیاهی در منطقه می باشد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان  ضمن اعلام هشدار در بحث آتش سوزی جنگل  آنرا مشکلی برای شهرستان اعلام کرد و از دستگاههای امداد رسان خواستار اعلام امکانات انان شد.

باقری همچنین خواستار اطلاع رسانی در این فصل و آموزش برای کشاورزان و دامداران و نصب تابلوهای هشدار دهنده بطور جدی و استفاده از تریبون نماز جمعه شد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۰۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱:۲۳ ب.ظ

دیدگاه