هزارجریبی مدیر کل امور مالیاتی گلستان خبرداد:۳۱خرداد آخرین مهلت تسلیم اظهار نامه های مالیاتی / در آمد بودجه عمومی در سال ۹۷ مبلع ۵۲۸میلیارد تومان/ کلیه مراکز پزشکی موطف به نصب دستگاه کارتخوان می باشند

به گزارش البرز گلستان  علی اصغر هزار جریبی مدیر کل امور مالیاتی استان گلستان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهار کرد:در مند سال اخیر در آمدهای مالیاتی  جایگزین در امدهای نفتی شده است.

وی افزود:در بحث تسلیم اظهار نامه های مالیاتی  و در آمدها و عوارض نقش اصحاب رسانه  در تشویق مردم به پرداخت آن مشهود می باشد.

هزار جریبی همچنین  از موفقیت در بحث تحقق در امدها برابر امارها خبر داده است.

وی همچنین از افزایش ۳۳درصدی در امدهای مالیاتی در استان خبر داد وگفت:کل در آمد عمومی از طریق بودجه در سال۹۷ میزان در آمد در سال ۹۷ به مبلغ ۵۲۸ میلیارد  تومان رسیده است.

مدیر کل امور مالیاتی استان گلستان در ادامه خاطر نشانکرد: ارزش افزوده فعلا همان ۹ درصد می باشد که ۵درصد آن مربوط به مالیات و ۳درصد عوارض شهرداری و دهیاریها و ۱در صد سهم بخش سلامت می باشد.

وی میزان در آمد ارزش افزوده شهرداری گرگان را ۲۳میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعلام کرد.

هزار جریبی همچنین گفت: بیشترین منبع در آمد مالیاتی استان از حقوق کارکنان دولت به مبلغ ۸۳میلیارد  می باشد که ۱۹ درصد از کل در آمدها را شامل می شود.

وی همچنین میزان درآمد از واحدهای تولیدی را ۶۳ میلیارد تومان و اصناف ۴۹میلیارد تومان و حقوق بخش خصوصی ۱۷میلیارد تومان را اعلام کرد.

هزار جریبی  سپس تاکید کرد:با توجه به اینکه اظهارنامه های مالیاتی  به صورت الکترونیکی شده است مودیان مالیاتی تا اخر وقت ۳۱خرداد ۹۸ بایت اطهار نامه ها تسلیم کنند و چون ۳۱خرداد به جمعه برخورد می کند لذا تا ۱تیر نیز می توانند اظهارنامه مالیاتی  را تسلیم کنند.

مدیرکل مالیاتی استان گلستان در مورد عدم ارائه اظهار نامه مالیاتی گفت : اگر اظهار نامه تسلیم نگردد از معافیت ماده۱۰۱ بهره مند نمی شوند.

وی در مورد دستگاههای پزشکی ودر مانی در باره نصب دستگاه کارت خوان گفت:برآب  قانون بودجه سال جدید همه دستگاههای درمانی باید نسبت به نصب این دستگاه اقدام کنند و در صورت عدم نصب مردم می توانند به مراجع  ذیصلاح جهت برخورد قانونی اعلام نمایند.

 

که

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۷:۲۴ ق.ظ

دیدگاه