- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

در پی حل مشکلات مناطق محروم و کوهستانی شهرستان کردکوی بازدید قد منان فرماندار شهرستان از این حوزه ها انجام شد

به گزارش صبح گلستان  ابراهیم قدمنان فرماندار کردکوی به هنگام بازدید از روستای جهان نمای کردکوی با اشاره برخی از مسائل و مشکلات روستا گفت: مهمترین مسئله روستای جهان نما تامین آب شرب بهداشتی و جاده ارتباطی به این روستا بود که بحمدالله در سال گدشته با تخصیص ۱۰۰ میلیون تومان جهت ساخت دو مخزن در سعداباد محله و کفشگیری محله اکنون این مخازن اماده بهره برداری است .در ادامه وی افزود ؛ باهمراهی و همکاری اداره راهداری و حمل و نقل جاده ارتباطی این روستا نیز ساماندهی شد.
فرماندار کردکوی در پایان سخنانش با اشاره به ابلاغ طرح هادی روستا گفت: به محض فراهم شدن مقدمات لازم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آمادگی دارد نسبت به اجرای طرح و زیرسازی و جدول کشی خیابان و کوچه ها ی آن اقدام کند.

ابراهیم قدمنان فرماندار کردکوی در ادامه بازدید از ردستاهای مناطق کوهستانی وارد روستای حاجی آباد شد و ضمن دیدار با مردم این روستا در نشستی صمیمانه با اعصای شورای اسلامی این روستا ، مهمترین مسائل و مشکلات این روستا را از نزدیک مورد بحث و بررسی قرار داد.
در این جلسه موضوعاتی چون چگونگی تامین آب شرب بهداشتی ،انتقال برق،لایروبی رودخانه ها، واگذاری مرتع به دامداران،نصب دکلهای مخابراتی و چوگنوی پرداخت خسارات ناشی از سیل سال گذشته به کشاورزان روستا مطرح و تصمیمات مهمی جهت برون رفت از مشکلات یاد شده اتخاذ گردید.

همچنین ابراهیم قدمنان فرماندار کردکوی  از روستای کوهستانی رادکان بازدید و با اعضای شورای اسلامی و دهیار این روستا دیدار و در زمینه های مسائل و مشکلات این روستا ازجمله موضوع تامین آب شرب بهداشتی و تامین خسارات ناشی از باندگی های شدید برف در روزهای نخست سال جاری بحث و تبادل نظر کردند.
در این بازدیدها که تعدادی از مدیران دستگاههای اجرایی نیز وی را همراهی می کردند؛فرماندار کردکوی با توجه به فرسودگی لوله های انتقال اب شرب بهداشتی روستا به اداره ابفار شهرستان دستور داد تمهیدات لازم در زمینه تعویض و تعمیر خطوط انتقال آب شرب رارکان را اتخاذ اتخاذ نماید./ روابط عمومی

 

0 [1]
0 [1]