شنیدها و زمزمه های بهاری گلستان

توجه : شایعات و شنیده هانمی تواند معیار تصمیم گیری باشد. اما می تواند معیاری برای بررسی و تحلیل باشد. بر اساس شایعات معامله نکنید. اما بر اساس شایعات تحلیل کنید. و مطالب این بخش صرفا براساس شایعات و شنیده های تایید نشده تهیه گردیده و تنها جنبه اطلاع رسانی دارد.

– شنیده شده است بالاخره حسن در دولت حسن پست گرفت شنیده ها حاکی می باشد حسن ایرجی بالاخره در دولت حسن روحانی پست گرفت و جانشین منوچهر رادکانی بخشدار سیجوال شده است و به این ترتیب حسن ایرجی یک گام به انتخابات مجلس نزدیک تر شده است .

– شنیده شده است شورای شهر گرگان بالاخره تا این مدت نتوانستن یک خم صادقلو شهردار گرگان را بگیرند و تا این لحظه صادقلو با اجرای طرحهای ضربتی از شورای شهر گرگان جلو می باشد.

– شنیده ها حاکی می باشد چراغعلی نیز خود را برای کاندیاتوری مجلس در گرگان آماده می کند.

– شنیده ها حاکی می باشد که صادقلو شهردار گران با حسن صادقلو استاندار نسبت فامیلی ندارد.

– شنیده ها حاکی میباشد که عبدالحکیم فیروزی در راه رسیدن به کرسی مجلس مجدانه در حال تلاش می باشد و با نیرو ها و لیدر های خود در حال رایزنی می باشد .

– شنیده ها حاکی می باشد که حاج رحمت جلالی پس از بازگشت از سفر زیارتی مکه مصمم در اجرای کسب کرسی مجلس می باشد.

– همچنین شنیده شده است که ولی پور از چند تن از روسای ادارات فارس در شهرهای ترکمن نشین بله را برای قورلی زاده گرفته است .

– شنیده ها حاکیست که هلال احمر گلستان با این پیامک انبوه در سطح استان و در هر روز چندین بار بدنبال چه می باشد و سوال مردم بیشتراین می باشد که آیا بیشتر از وظیفه قانونی خود در حال فعالیت میباشند ؟

– شنیده ها حاکی می باشد که قربان شهریار ی رئیس دانشگاه پیام نور استان هم رایزنی های با علمای ترکمن صحرا انجام داده و از آنان تاییدیه های نیز گرفته است .

– شنیده شده است بعضی از مدیران کل در استان بدنبال جلب نظر نمایندگاه مجلس فعلی می باشد و این باعث دلخوری بعضی از مسئولین ارشد شده است.

– شنیده ها حاکی می باشد که علمای ترکمن صحرا در حال ایجاد وحدت رویه جهت بدست گرفتن کرسی مجلس می باشند.

– شنیده شده است هنوز بعضی از نمایندگان مجلس بدنبال افزیش سهمیه حوزه انتخاباتی می باشند و گلستان نیز هنوز بدنبال یک سهمیه برای غرب گلستان می باشد.

-شنیده شده است دکتر عظیمی که از خانواده شهدا وقبلا مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کردکوی بوده و الان در دانشگاه علوم پزشکی می باشد در حال رایزنی های جهت حضور در رقابت انتخاباتی می باشد و فعلا نشستهای نیز داشته است .

-شنیده ها حاکی می باشد که در بندرگز دکتر ریاحی و دکتر بابائی و دکتر ربانی نیز در حال فعالیت انتخاباتی می باشد.

– شنیده شده است در آخرین روزهای سال جدید صفر علی ربانی رئیس دانشگاه پیام نور که از فعالین ستاد نماینده فعلی بوده است تعویض شده است .

-همچنین شنیده شده است شیخ احمد صالحی از روحانیون اصلاح طلب منطقه در حال رایزنی با نیروهای اصلاح طلب غرب استان جهت حضور در رقابت انتخاباتی می باشد.

– شنیده شده است با توجه به حضور علی اصغر احمدی بعنوان مدیر عامل هلال احمر کشور شایعه تعویض مدیر فعلی استان شدت گرفته است .

-شنیده شده است شایعه تغییر مدیر کل بهزیستی با توجه به اصرار های مردمی در ضعف مدیریت وی شدت گرفته.

– شنیده شده است با توجه به اینکه وطنی مدیر کل آموزش پرورش در پی تغییرات مدیران ضعیف می باشد شنیده شده است تغییراتی در غرب استان نیز در حال اتفاق می باشد .

– شنیده شده است یکی از روسای بندر ترکمن دسته جمعی بستگان خود را مشغول به کار در اداره خود نموده و علی رغم مخالفتها مدیران بالادستی این حرکت انجام شده

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۵ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۶:۲۷ ب.ظ

دیدگاه