- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

دکترحسینی مدیر کل بیمه سلامت گلستان خبر داد:ارجاع الکترونیک استان بی رقیب در سطح کشور/۳۳۴ میلیارد تومان انجام خرید خدمت تا پایان سال۹۸در حوزه بیمارستانهای دولتی و خصوصی/۱۶۶۶سامانه پاسخگویی بیمه ای

به گزارش البرز گلستان دکترحسینی مدیر کل بیمه سلامت استان گلستان امروز در نشست  خبری با اصحاب رسانه استان  ضمن تشریح برنامه های بیمه سلامت در سطح استان اظهار کرد:همه تلاش را می کنیم تا سطح سواد سلامت مردم را بالا ببریم.

وی افزود: بالای ۶۵ درصد مردم استان اهم از جامعه شهری و روستایی تحت پوشش بیمه سلامت می باشند که جدیدا کمیته امداد نیز از سال ۹۸ به این طرح پیوسته است.

دکتر حسینی در ادامه گفت:تا پایان سال۹۸ حدود ۲۳۲ میلیارد تومان در حوزه بیمارستانهای حوزه دانشگاه علوم پزشکی و در حوزه عیر دولتی ۱۰۲میلیارد تومان خرید خدمت انجام می شود.

مدیر کل بیمه سلامت استان سپس تاکید کرد:ارجاع الکترونیک استان بی رقیب در سطح کشور با فاصله زیاد از رتبه دوم و سوم میباشد.

وی افزود:گلستان خدمات خوبی در خدمات الکترونیک انجام داده جز ۵ داستانی می باشد که به صورت فول الکترونیک انجام می شود.

دکتر حسینی سپس در باره طرح استحقاق  سنجی اظهار کرد:در بیمارستانهای دانشگاهی طرح انجام می شود و بیمار در مراجعه نیاز به دفترچه خدمات درمانی ندارد و فقط با ارائه کد ملی می توانند از خدمات درمانی بهره مند شوند.

وی سامان  ۱۶۶۶ را  آماده پاسخگویی  به سوالات بیمه ای اعلام کرد.

دکتر حسینی  در باره طرح نسخه الکترونیکی در هر شهرستان یک مرکز درمانی و داروخانه و آزمایشگاه طرف قرار داد می باشند.

مدیر کل بیمه سلامت استان در باره حوزه پرداختی به مراکز ظرف قرار داد گفت:یکی لز بهترین شرایط نظم دهی در پرداخت به موسسه در حال انجام می شود و تاکنون در حوزه بیمارستان و مراکز در مانی ظرف قرار داد تا پایان آذر ۹۷ کامل پرداخت و ۸۰درصد پرداخت در ۹۷ نیز انجام شده است.

وی همچنین از پرداخت مطالبات داروخانه ها تا پایان بهمن ۹۷ خبر داده است،

 

 

0 [1]
0 [1]