علی کیا مدیر شعبه بیمه آتیه سازان حافظ در گلستان: ۱۲۷هزار نفر در استان از بیمه آتیه سازان حافظ خدمات پزشکی، درمانی و دارویی دریافت می کنند

 

به گزارش البرز گلستان علی کیا مدیر شعبه گلستان بیمه آتیه سازان حافظ در نشست با خبرنگار ما به مناسبت۲۳خرداد سالروز  تاسیس بیمه آتیه سازان حافظ اظهار کرد: بیمه آتیه سازان حافظ  در سال ۱۳۸۰ با هدف ارتقاء سطح سلامت از،طریق گسترش خدمات درمانی و افزایش رضایتمندی بیمه گزاران خود با تلاش بی و فقه و مستمر نیروهای با تجربه تاسیس شده است.
وی ضمن معرفی شرکت بیمه آتیه سازان حافظ به عنوان تخصصی ترین شرکت در ارائه خدمات بیمه درمانی مکمل تعداد کل بیمه شدگان تحت پوشش استان را ۱۲۷هزار نفر اعلام کرد.
مدیر شرکت جناب اقای کیا بیمه شدگان طرف قرار داد را ، شامل صندوق بازنشستگی کشوری ،کانون بازنشستگان تامین اجتماعی و آموزش و پرورش واداره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی و … تعداد نمایندگی های استان را ۲۰ نمایندگی اعلام کرد .
مدیر شعبه بیمه آتیه سازان حافظ در استان گلستان در ادامه گفت: در سطح استان تعداد ۱۵۸ مرکز ظرف قرار داد شامل آزمایشگاها ، تصویر برداری ها ، فیزیو تراپی و بیمارستان های خصوصی و دولتی که در حال همکاری می باشند.
وی در ادامه گفت: بیمه شدگان می توانند خدمات را بصورت آنلاین  با مراجعه به مراکز پزشکی و درمانی با اعلام کد ملی نسبت به دریافت خدمات اقدام کنند.
همچنین مدیر شعبه گلستان  تاسیس شرکت آتیه سازان حافظ در گلستان را سال ۱۳۸۲ اعلام کرد.
وی افزود این شرکت امسال در حال اجرای بیمه انفرادی آرامش در سه طرح بسیار مطلوب و متنوع می باشد و متقاضیان در صورت تمایل می توانندبه شعبه و یا نمایندگی های شرکت در سطح استان مراجعه نمایند.

.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۷:۱۷ ب.ظ

دیدگاه