نظری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش گلستان از تخریب بیش از ۳۲۰ مدرسه در جریان سیل اخیرا از ۱۰تا ۶۰ درصد خبر داد

قدرت الله نظری معاونت توسعه و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش گلستان از تخریب بیش از ۳۲۰ مدرسه در جریان سیل اخیرا از ۱۰تا ۶۰ درصد خبر داد.

وی افزود : همچنین  در جریان سیل به ۲۴ مدرسه آسیب کلی ۱۰۰درصدی رسیده که تخریبی می باشند.

نظری در ادامه   میزان خسارات وارده به مدارس بر اثر سیل و طوفان و رانش را بالغ بر ۸۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون  تومان اعلام کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش گلستان سپس اظهار کرد: مقرر شددر راستای تاسیس مدارس جدید در مناطق سیل زده ۴ مدرسه  در شهرهای گمیشان و آق قلا و گنبد توسط وزارت آموزش و پرورش کلنگ زنی شود.

نظری همچنین از معین شدن ۶ استان خراسان رضوی و جنوبی و سمنان و قزوین و زنجان و گیلان برای کمک به استان گلستان با مدیریت معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش  خبر داده است.

وی افزود در این راستا ۴۳ کامیونت کمک شامل لوازم التحریر و مواد غذایی و پوشاک و مواد بهداشتی به استان ارسال شد که بین فرهنگیان و دانش آموزان آسیب دیده از،سیل توزیع شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل آموزش وپرورش استان گلستان سپس  از صدور احکام کلیه فرهنگیان با افزایش ۱۸الی ۲۵  با افزایش حقوقی میانگین بین ۵۵۰ الی ۸۰۰ هزار تومان  خبر داده است.

وی تعداد فرهنگیان در شرایط بازنشستگی را حدود ۱۴۰۰ نفر در استان در سال جاری اعلام کرد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۳ ب.ظ

دیدگاه