مدیرعامل گازگلستان از اجرای بیش از ۹۲۵۱ کیلومترشبکه گاز تا پایان سال ۹۷ خبر داد

مدیرعامل گازگلستان از اجرای بیش از ۹۲۵۱ کیلومترشبکه گاز تا پایان سال ۹۷ خبر داد

مهندس محمد رحیم رحیمی درمصاحبه با پایگاه خبری گازگلستان با بیان خبر فوق گفت: با تلاش شرکت گازاستان گلستان در مجموع تاکنون افزون بر ۹۲۵۱ کیلومتر شبکه گاز درسطح استان اجرا شد.

وی افزود:ازاین مقدار معادل ۳۴۲۲ کیلومتر شبکه گذاری مربوط به بخش شهری بوده که در همین رابطه شهرستان گرگان با ۷۲۱ کیلومتر بیشترین میزان را داشته و شهرستانهای گنبد با نزدیک به ۵۸۲ و آق قلا با ۳۵۷ کیلومتر اجرای شبکه در رتبه های دوم و سوم قرار گرفته اند.

رحیمی تصریح کرد: در همین زمینه تاکنون بیش از ۵۸۲۹ کیلومتر شبکه گذاری نیز دربخش روستایی اجرا شده است که شهرستان گنبد با متراژ ۱۲۷۸ کیلومتر و گرگان با بیش از ۵۹۸ و کلاله با ۵۷۴ کیلومتر بیشترین مقدار را دارند.

وی ادامه داد:درسال ۹۷ نیز شرکت گازاستان گلستان بالغ بر۴۹۴ کیلومتر شبکه را در استان اجرا نموده که ۷۸ کیلومتر آن شهری و ۴۱۶ کیلومتر نیز روستایی بوده است که شهرستان گنبد باحدود ۱۴۲ و مراوه با ۱۲۷ کیلومتر بالاترین میزان اجرای شبکه را دردو بخش مذکور در اختیار داشتند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان اظهارداشت:در حال حاضر دراستان گلستان تمامی ۳۰ شهر بهمراه ۸۶۰ روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار می باشند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۹:۱۶ ق.ظ

دیدگاه