- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

مدیرعامل گازگلستان از وصل بودن جریان گاز درتمامی صنایع و جایگاهای CNG استان خبر داد

مدیرعامل گازگلستان خبر داد:جریان گاز تمامی صنایع و جایگاهای CNG استان وصل می باشد

به گزارش روابط عمومی، مهندس محمد رحیم رحیمی در مصاحبه با پایگاه خبری شرکت گاز استان گلستان ، از وصل جریان گاز کلیه صنایع و جایگاههای CNG استان خبر داد.

وی ضمن قدردانی از صبر وحوصله و همراهی مردم شریف استان افزود:عامل اصلی محدودیت مصرف واحد های صنعتی عمده (آجر و سیمان) و جایگاههای CNG استان ، مشکلات پیش آمده دربخشی از خط انتقال گاز شمال کشور بوده که درهمین رابطه به منظور استمرار جریان گاز واحدهای خانگی وضروری ، محدودیت مصرف اعمال گردید.

مهندس رحیمی تصریح کرد: با توجه به مرتفع شدن مشکلات بوجود آمده ، از روز جمعه گذشته وضعیت فشارگاز عادی شده و گاز تمامی صنایع و جایگاههای CNG که از مدار مصرف خارج شده بودند در مدار قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان اظهار داشت: چنانچه به هر دلیلی افت فشار گاز دراستان بوجود بیاید با توجه به اینکه اولویت اصلی مصرف گاز، بخش خانگی بوده و هدف ما تلاش برای تامین گاز پایدار این بخش می باشد این شرکت ناچاراً نسبت به قطع گاز واحد های صنعتی و جایگاههای CNG و حتی ادارات نیز اقدام خواهد نمود ،بنابراین نیازاست بخشهای اعلام شده به سوخت دوم مجهز بوده تا در صورت بروز مشکل از سوخت جایگزین استفاده نمایند.

0 [1]
0 [1]