- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

ابوالفضل اکبری معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق گلستان خبر داد: پیگیری کاهش تلفات وخاموشی، حذف مراجعه حضوری و بهبود بهره‎وری اقتصادی در برنامه استراتژیک برق استان

ابوالفضل اکبری معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق گلستان در نشست با خبرنگاران  اظهار کرد: موضوع کاهش تلفات یکی از برنامه‌های استراتژیک در شرکت توزیع نیروی برق است و کاهش تلفات است جزو اصلی‎ترین برنامه‎های وزارت نیرو به‌شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: کاهش تلفات، کاهش خاموشی، حذف مراجعه حضوری و بهبود بهره‎وری اقتصادی را در یک چارت و برنامه استراتژیک در شرکت توزیع نیروی برق گلستان دنبال می‎کنیم.

معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق گلستان با بیان اینکه  در چشم‎انداز ۱۴۰۴ به دنبال این هستیم ۱۱ خط گرم در استان گلستان داشته باشیم، افزود: در حذف مراجعات حضوری توانستیم ۴۰ خدمتی که نیاز بود مردم به شکل مستقیم به شرکت مراجعه کنند را در شرکت توزیع نیروی برق حذف کنیم.

معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق گلستان افزود: در آینده به دنبال این هستیم که بتوانیم انجام خدمات غیرحضوری در شرکت توزیع برق نیروی استان گلستان را به ۷۰ مورد افزایش دهیم  و بتوانیم مراجعه حضوری را به‌طور کامل حذف کنیم.

0 [1]
0 [1]