مهندس فرمانی مدیر کل استاندارد گلستان از آموزش بیش از ۲۶۰۰۰ نفر ساعت دوره آموزشی استاندارد در سال ۹۷ در استان خبر داد

آموزش بیش از ۲۶۰۰۰ نفر ساعت استاندارد گلستان در سال ۹۷
مدیر کل استاندارد گلستان از برگزاری بیش از ۲۶۰۰۰نفرساعت دوره آموزشی برای برای کارکنان خود و نیز مدیران کنترل کیفیت،کارشناسان استاندارد و سایر آموزش گیرندگان برون سازمانی در سال۹۷خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد گلستان، محمود فرمانی اظهار داشت: در سال ۹۷، بیش از ۳ هزار و ۶۰۰ نفرساعت دوره آموزشی برای کارکنان اداره کل برگزار شد که نسبت به برنامه مصوب سازمان ملی استاندارد ایران، تحقق بیش از ۱۸۵ درصدی داشته است.
دبیر شورای استاندارد گلستان همچنین افزود: در زمینه آموزش تخصصی کارشناسان  استاندارد نیز ۱۱۳۷ نفرساعت دوره آموزشی برگزار شده که برنامه تکلیف شده از سوی سازمان ملی استاندارد ۱۰۱۴ نفر ساعت بود و خوشبختانه اداره کل موفق به تحقق ۱۱۲ درصدی برنامه شده است.
به گفته فرمانی، مدیران کنترل کیفیت استان نیز در سال۹۷، بیش از ۶۶۰۰  نفرساعت آموزش دیدند و سایر آموزش های برون سازمانی که شامل کارآموزی دانشجویان،آموزش ارگان ها،آموزش کارشناسان آزمایشگاه و به طور کلی مواردی غیر از کارمندان، مدیران کنترل کیفیت و کارشناسان استاندارد می باشد؛ نیز به ۱۵۱۲۵نفرساعت رسید که به ترتیب گویای تحقق بیش از ۱۲۷  و۳۰۱ درصدی برنامه تعیین شده می باشد.
وی عامل تحقق برنامه را برنامه ریزی به موقع، پایش مستمر و مداوم برنامه پیش بینی شده و عدم واگذاری برنامه به پایان سال، پیگیری، مشاوره و نظارت مستمر بر تقویم آموزشی و برگزاری دوره های آموزشی شرکت های همکار آموزشی دانست.
مدیر کل استاندارد گلستان خاطرنشان کرد: آموزش های برون سازمانی توسط مراکز آموزشی همکار سازمان برگزار می شوند که در حال حاضر ۹ مرکز آموزشی در این زمینه در استان گلستان فعالیت دارند.
وی از جمله اقدامات انجام شده در حوزه آموزش در سال ۹۷ را علاوه بر مباحث آموزشی، راه اندازی سامانه جامع آموزش برون سازمانی عنوان کرد و گفت: این سامانه به  منظور ساماندهی، نظارت دقیق و کاهش هزینه های جانبی انجام آموزش های برون سازمانی راه اندازی شده است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۵:۴۶ ق.ظ

دیدگاه