- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

با حضور مشاور اجرایی معاونت توسعه ومدیریت منابع دانشگاه فرهنگیان کشور امید شهریاری به عنوان معاون هماهنگی دانشگاه فرهنگیان گلستان معرفی شد

مراسم معارفه معاون هماهنگی دانشگاه فرهنگیان استان گلستان با حضور دکتر کاظم دلقندی مشاور اجرایی معاونت توسعه ومدیریت منابع دانشگاه فرهنگیان، دکتر نصرآبادی، مدیرکل امور حقوقی دانشگاه فرهنگیان، آقاخانی، مدیرکل امور دانشجویی سازمان مرکزی، دکتر مازندرانی، سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان گلستان، حسینی، معاون پرورشی آموزش و پرورش استان گلستان، رؤسای ادارات مدیریت استانی، سرپرستان پردیس ها، دانشجومعلمان و سایر کارکنان دانشگاه فرهنگیان و آموزش و پرورش استان و شهرستان ها در سالن اجتماعات پردیس امام خمینی(ره) گرگان برگزار شد. این مراسم با قرائت آیاتی از قرآن کریم و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز گردید.

در ابتدا دکتر مازندرانی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ۴ساله دکتر رجنی و آرزوی موفقیت برای آقای امید شهریاری، بر ضرورت جوانگرایی و حرکت روبه جلو در سیاست ها و اهداف کلان دانشگاه فرهنگیان تأکید کرد و گفت: دانشگاه فرهنگیان باید با به کارگیری نیروهای جوان، متعهد و متخصص به تربیت دانشجومعلمان بپردازد و علاوه بر آن در توانمند سازی موثر و مستمر دانشجو معلمان نقش اساسی داشته باشد.

سرپرست دانشگاه افزود: دانشگاه فرهنگیان دانشگاهی استراتژیک و ماموریت گرا است. مهم ترین مولفه نظام تعلیم و تربیت معلم است. خروجی دانشگاه فرهنگیان بسیار مهم و حیاتی است؛ زیرا آن ها در آینده مسئولیت تربیت نسل آینده کشور را بر عهده دارند.

در ادامه دکتر مازندرانی ضمن قدردانی از زحمات مدیریت قبل دانشگاه گفت: خوشبختانه در مدت مدیریت دکتر مسعودی و آقای رجنی زیرساخت ها و شاخص های خوبی در استان فراهم شد و طی ۴ ساله اخیر با پشتکار لازم، توانستیم شاهد فعالیت های چشمگیر و ماندگاری در بخش آموزشی، فرهنگی و عمرانی باشیم.

سرپرست مدیریت استان افزود: بدون تردید دانشگاه فرهنگیان استان به پشتوانه نیروهای خلاق، مستعد و جوان می تواند مسیر رشد و بالندگی را در آینده طی کند که الحمدالله آقای شهریاری یکی از مدیران جوان و خوشفکر استان، که قبلاً تصدی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کردکوی را عهده دار بودند، به شایستگی در سمت معاونت هماهنگی می تواند با پشتکاری که در ایشان سراغ دارم، زمینه ساز کارهای مهم و ماندگار در دانشگاه باشد.

وی در پایان به رسالت مهم دانشگاه فرهنگیان اشاره کرد و افزود: ما نباید تنها شعار دانشگاه، مهم است را سر دهیم؛ بلکه باید در عمل هم ثابت کنیم.

سپس دکتردلقندی مشاور اجرایی معاونت تومسعه و مدیریت منابع دانشگاه فرهنگیان گفت: دانشگاه فرهنگیان دانشگاهی استراتژیک و ماموریت گرا است. مهم ترین مؤلفه نظام آموزشی معلم است. خروجی دانشگاه بسیار مهم و حیاتی است؛ زیرا آن ها مسئولیت تربیت نسل آینده کشور را بر عهده دارند.

همچنین کاظمدلقندی در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از دکتر مازندرانی به خاطر جدیت در کار و سخت کوشی در انجام فعالیت های آموزشی و فرهنگی و برپایی این جلسه و نیز مدیران سابق دانشگاه، از آقای امید شهریاری، به خاطر قبول مسئولیت تشکر نموده و ضمن آرزوی توفیق و موفقیت برای ایشان گفت: مدیران دانشگاه فرهنگیان باید در عمل، کلام و گفتار صبغه فرهنگی داشته باشند. همکاران و دانشجو معلمان باید تکریم شوند و با زبان صداقت و حسن خلق با آن ها رفتار کنیم. مدیران باید به گونه ای رفتار کنند که همکاران، دانشجومعلمان و مراجعان احساس کنند که دیده می شوند. مدیران ما باید خودشان با رفتار و عملشان الگوی وفاق، همدلی و گذشت و دشمن تفرقه و گسست باشند.

در پایان مراسم، پس از قرائت متن انتصاب و تقدیر و تشکر مسئولین سازمانی و استانی، لوح تقدیر و هدایایی به معاون قبلی و جدید تقدیم شد.

0 [1]
0 [1]