- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

مهندس فرمانی مدیرکل استاندارد گلستان:در سال رونق تولید؛ استاندارد پرشتاب تر از گذشته باشد

مدیرکل استاندارد گلستان:در سال رونق تولید؛ استاندارد پرشتاب تر از گذشته باشد
همزمان با آغازین روزهای کاری سال ۹۸؛ مدیرکل استاندارد گلستان  در نشست عمومی با کلیه همکاران خود، ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و آرزوی سالی مبارک و فرخنده برای تمامی هموطنان، خواستار همراهی همکاران خود برای حرکت پرشتاب تر لوکوموتیو استاندارد گلستان در سال رونق تولید شد.
مدیر کل استاندارد با اشاره به اهمیت نامگذاری  شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال «رونق تولید» صورت گرفته است، اظهار داشت: محور اصلی نامگذاری سال های اخیر توسعه اقتصاد و تولید ملی بوده است و لذا استاندارد در تمام این سالها یکی از دستگاه های تاثیر گذار در تحقق شعار سال بوده است.
دبیر شورای استاندارد گلستان، تقویت و توسعه فعالیت های استاندارد در راستای حمایت از تولیدکنندگانبرای تولید کالای با کیفیت و دفاع از حقوق مصرف کننده در مقابل تولیدات بی کیفیت، معرفی کالای استاندارد ایرانی و ارتقاء آگاهی عموم جامعه نسبت به استاندارد را از جمله اقدامات مهم اداره کل در تحقق شعار سال دانست.
محمود فرمانی در ادامه با تبیین اهداف اداره کل استاندارد  گلستان در سال جدید، از زحمات و تلاش‌های ارزشمند همکاران خود در سال ۹۷ قددرانی کرد و  افزود: در سال گذشته علیرغم فراز و فرودها، تمام هم و غم ما به موازات خدمت، عملیاتی کردن برنامه‎ریزی و سیاستگذاری‌های سازمان ملی استاندارد بود که ماحصل آن نیز کسب رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی در استان گلستان و در سازمان ملی استاندارد ایران و نیز عملکرد قابل تقدیر در اجلاسیه نماز استان و سایر بخش ها شد.
فرمانی در ادامه خواستار برنامه‌ریزی و هدفگذاری منظم و منسجم برای سال ۹۸ شد و اظهار امیدواری کرد: استاندارد بتواند در سال پیش رو، منشا اثرات خیر و خدمات مثبت برای کشور و تولید و اقتصاد ملی باشد.
وی همچنین از همکاران خود در اداره نظارت بر اجرای استاندارد خواستار تنظیم برنامه بازرسی و نظارت بر بازار و حضور مستمر و نه مقطعی در بازار شد.

0 [1]
0 [1]