- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

روحانی فر دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گلستان: بزودی ۲ قلاده سگ مواد یاب تحویل استان می‌شود

روحانی فر دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان  در مصاحبه با خبرنگار البرز گلستان اظهار داشت: در این کارگروه مصوبات جلسه قبل مورد بررسی قرار گرفت و شرایط پیشرفت آنها سنجیده شد.
وی افزود: در این جلسه مصوبه همکاری شهرداری‌ها برای اختصاص ۱۰ درصد درآمد خود به بخش مبارزه با موادمخدر که مصوبه جلسه قبل بود، بررسی می‌شود.
وی تصریح کرد: بررسی طرح سگ‌های موادیاب که ۲ تا از این سگ ها به زودی وارد استان می‌شود، یکی از مصوبات امروز بود و همچنین طرح نصب دستگاه ایکس ری در مرزهای گمرکی استان که کار پایش کامیون‌های ترانزیتی را در مرز انجام می‌دهد، از دیگر مصوبات است.
روخانی فر همچنین از اجرای طرح برخورد با مناطق آلود استان خبر داد و افزود:این طرح یک ساله و نیم قبل در ۲ نقطه در شهرستان گرگان و یک نقطه در گنبدکاووس آغاز شده و در بازدیدی که از منطقه پاکسازی شده گنبدکاووس انجام شد خدمات خوبی به مردم ارائه شده است.
وی تاکید کرد: این طرح در قالب طرح شهید شوشتری در بخش‌های مختلف عمرانی و اجتماعی و فرهنگی انجام و با همکاری مردم و دستگاه‌های مرتبط نتیجه خوبی را در برداشته است.
دبیر شورا همچنین گفت: این طرح می‌تواند به صورت یک گزارش جامع در کشور مورد اجرا قرار گیرد و در استان نیز این طرح در ۱۰ نقطه آلود اجرایی می‌شود.
اوتاکید کرد: ما در این طرح به دنبال ایجاد روحیه نشاط، عمران و آبادانی منطقه و ایجاد اشتغال پایدار هستیم که با کمک دستگاه‌های مرتبط و بسیج مردم قابلیت اجرایی پیدا می‌کند.

0 [1]
0 [1]