- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

معاون پارک علم و فناوری گلستان خبر داد: دوره آموزشی طرح توانا از ۲۹ فروردین‌ماه به مدت دو هفته در گرگان برگزار خواهد شد

معاون پارک علم و فناوری گلستان خبر داد:دوره آموزشی طرح توانا از ۲۹ فروردین‌ماه به مدت دو هفته در گرگان برگزار خواهد شد

معاون پارک علم و فناوری گلستان از برگزاری دوره آموزشی طرح توانا با هدف آشنایی دانشجویان با راه‌های ایجاد کسب و‌کار‌های نوآورانه توسط اساتید مجرب کشوری در گرگان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، دکتر عماد آیدانی صبح امروز بیان داشت: طرح توانا به همت پارک علم و فناوری گلستان و پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف، در تاریخ‌های ۲۹ و۳۰ فروردین، ۵ و۶ اردیبهشت و ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ به مدت دو هفته ار ساعت ۹ صبح الی ۱۷ در سالن رشد دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار می‌شود.
وی افزود: طرح توانا مجموعه‌ای از دوره‌های آموزشی کاربردی است که جهت ارتقاء توانمندی‌های کارآفرینانه دانشجویان و آشنایی با فضای کسب‌و‌کار و ملزومات آن طراحی شده است.
معاون پارک علم و فناوری گلستان ادامه داد: این بسته آموزشی شامل شش عنوان دوره آموزشی در قالب ۵۰ساعت آموزش برای هر نفر است و در آن مباحثی همچون ایجاد انگیزه برای کارآفرینی مدل کسب‌و‌کار، نوشتن طرح کسب‌وکار، روش‌های بازاریابی، اصول و فنون مذاکره، پایش محیط کسب‌و‌کار و چالش‌های آن در ایران و روش‌های تأمین‌مالی به شرکت‌کنندگان ارائه می‌شود.
دکتر آیدانی افزود: بسته آموزشی توانا با توجه به محتوای بسیار خوب و اساتید مجربی که برای آن انتخاب شده می‌تواند نقش مهمی در ارتقاء توانمندی‌های دانشجویان استان برای راه‌اندازی و مدیریت کسب‌وکار‌های نوآورانه ایفا کند.
وی در پایان با بیان اینکه این دوره ویژه دانشجویان سال آخر کارشناسی، دانشجویان تحصیلات تکمیلی(ارشد و دکتری) و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های استان گلستان است، خاطرنشان ساخت: امیدواریم با محتوای آموزشی این دوره، دانشجویان دانش چگونگی راه اندازی و مدیریت کسب‌وکار‌های نوآورانه را فرا بگیرند.
گفتنی است هزینه ثبت نام برای کلیه دانشجویان با احتساب ۹۰ درصد تخفیف ۵۰ هزار تومان می‌باشد و علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام ‏با شماره تلفن‌های ۷-۳۴۵۳۴۰۰۳-۰۱۷ (آقای سعیدی و آقای یعقوبی) تماس حاصل فرمایند.

0 [1]
0 [1]