- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

محمد رضاکریم مدیریت شعب بانک صادرات استان گلستان ازهمیاری مادی و جنسی قابل توجه بانک صادرات در کمک به سیل زدگان استان خبر داد

به گزارش صبح گلستان  محمد  رضا  کریم مدیریت شعب بانک صادرات  استان گلستان  در نشست با خبرنگار ما در راستای کمک های بانک به سیل زدگان گلستان  اظهار کرد: با توجه به بروز این حادثه طبیعی سیل در استان و مشکلات بوجود آمده برای مردم بانک صادرات  و کارکنان آن نیز در راستای حمایت از اقشار سیل زده سعی نموده است که به سهم خود خدمات انساندوستانه ای در این راستا انجام دهد

وی جمع آوری و واریز  مبلغ ۱۱۴میلیارد  و ۴۰۰هزار ریال وجه نقد که توسط  همکاران بانک جمع آوری شده بود به حساب هلال احمر استان را از جمله کمک های این بانک نام برد.

کریم در ادامه گفت : علاوه بر کمک های نقدی در چندین مرحله اقلام مورد نیاز سیل زدگان  شامل آب معدنی  و نان و کنسرو و تن ماهی وست بهداشتی  بچه و سائر اقلام در چندین مرحله در مناطق سیل زده  توزیع شده است.

مدیریت شعب بانک صادرات استان گلستان  همچنین  از بازدید  مدیران بانک از مناطق سیل زده استان به دفعات  مختلف جهت رفع آسیب دیدگی  به شعبه آق قلا  که نهایتا  منجر به بازگشایی شعبه در آن منطقه شد خبر داد.

وی   در باره  سایر کمک های دیگر بانک صادرات استان به مناطق سیل زده  گفت: در جهت کمک رسانی به هموطنان  سیل زده  تعدادی خودرو جهت ارسال کمک های غیر نقدی به منطقه  آق قلا و سائر مناطق  در چندین مرحله  نیز تخصیص یافته است.

  1. محمد رضا کریم مدیریت شعب بانک صادرات استان گلستان در ادامه گفت :انجام هما هنگی با اداره امور کارکنان بانک صادرات ایران بمنظور جذب کمک های نقدی همکاران در سطح  شبکه بانک صادرات ایران و در سطح شبکه نیز بودجه خاصی جهت سیل زدگان  تخصیص   خواهد یافت که آن شالله به محض نهایی شدن آن مبالغ مذکور به حسابهای اختصاص یافته به همین منظور واریز،خواهد شد.
0 [1]
0 [1]