- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

بررسی وضعیت تاسیسات گازرسانی در بازدید مدیرعامل گاز گلستان از مناطق سیل زده شرق استان

بررسی وضعیت تاسیسات گازرسانی
در بازدید مدیرعامل گاز گلستان از مناطق سیل زده شرق استان

مهندس محمد رحیم رحیمی مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان و هیئت همراه از تاسیسات گازرسانی مناطق سیل زده شهرستان گنبدو همچنین ایستگاه تقلیل فشار گاز زرین گل شهرستان علی آباد بازدید بعمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی ،در این بازدید ها ،مدیرعامل گاز گلستان با حضور در شهرستان گنبد پس از اطلاع از شرایط مناطق سیل زده ، آخرین وضعیت خطوط و شبکه های گازرسانی بویژه خط لوله ۳۰ اینچ سراسری سرخس به نکاء در مسیر رودخانه چهل چای و مشکلات و خسارتهای وارده به تاسیسات را مورد بررسی قرار داده و رهنمودهای لازم در این خصوص ارائه نمود.

وی در همین راستا با سرکشی از ایستگاه تقلیل فشار گاز زرین گل شهرستان علی آباد کتول ،شرایط استمرار و پایداری جریان گاز منطقه را نیز مورد ارزیابی قرار داد.

در این بازدید مهندس رحیمی گفت:خوشبختانه در زمان بحران با اقدامات انجام شده توسط کارکنان شرکت گاز و همکاری مسئولین مربوطه توانستیم مانع از قطع جریان گاز شویم که این امر بسیار حائز اهمیت بود .

وی افزود:با وجود فشارهای وارده به مردم عزیز،قطع گاز می توانست باعث افزایش سطح نگرانیها شده و آسیبهای زیادی بهمراه داشته باشد که با اقدامات موثر و به موقع ،چنین اتفاقی نیفتاد

مدیرعامل گاز گلستان افزود:در حال حاضر شرایط پایداری جریان گاز مساعد بوده و خوشبختانه با کنترل و بازدید های مکرر، مشکلی در این خصوص وجود نداشته و در آمادگی کامل بسر می بریم.

0 [1]
0 [1]