ورود نفربر های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناطق سیل زده استان گلستان

ورود نفربر های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناطق سیل زده استان گلستان
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران
امیر سرتیپ دکتر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران خدمت رسانی به مردم را عبادت دانست و گفت :خدمت رسانی به مردم مطابق روایات و احادیث از زیباترین و با فضیلت ترین کارها نزد خداوند محسوب میگردد و یگانهای نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران فقط به نفع مردم مشغول خدمت رسانی هستند و هیچ توقع و چشم داشتی ندارند.
فرمانده نیروی زمینی تصریح کرد :با بازدید بعمل آمده مشاهده گردید بدلیل خرابی و بالابودن سطح آب در برخی مناطق تردد برای خودروهای سبک سنگین است و جابجایی هم وطنان در شهرستان آق قلا و گمیشان با مشکل مواجه هستند ،تدابیری اتخاذ گردید تعدادی نفر بر برای کمک رسانی و جابجایی وارد منطقه شوند که الحمدا.. بسیار مفید و کارآمد و مورد استقبال مردم قرار گرفت و ارتش برای آرامش و آسودگی مردم شریف هر امکاناتی لازم باشد فراهم خواهد کرد.
سرتیپ کیومرث حیدری خاطر نشان کرد :جلساتی با فرماندهان یگانهای نزاجا برگزار گردیده و نقاط ضعف و قوت تجزیه و تحلیل گردید و به سرعت در حال برطرف کردن نقاط آسیب زا هستیم و از مردم عزیز میخواهیم کمی صبور باشند و مقاومت داشته باشند انشاا… با تسریع کمک رسانی بعد این فرایند طبیعی آرامش به زندگی مردم خوب بر خواهد گشت .

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۳:۵۲ ب.ظ

دیدگاه