- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

دکترنصرتی مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان: تمامی مراکز بیمارستانی در دو بخش درمان مستقیم اعم از دوبیمارستان و پلی کلینک شبانه روزی و مراکز درمان غیر مستقیم جهت پوشش درمانی سیل زدگان بسیج شده

دکتر احمد نصرتی مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان و عضو کمیته نظارت بر درمان استان در جلسه ای که با موضوع امدادرسانی سریع به سیل زدگان و با حضور معاون وزیر تعاون جناب آقای دکتر کبیری و کلیه اعضای شورای هماهنگی وزارت تعاون و … تشکیل شد حضور یافت .
وی گفت : در حوزه درمان تامین اجتماعی مقرر شد تمامی مراکز بیمارستانی در دو بخش درمان مستقیم اعم از دوبیمارستان و پلی کلینک شبانه روزی و مراکز درمان غیر مستقیم جهت پوشش درمانی سیل زدگان بسیج شده و بیماران و مصدومین ناشی از سیل را بدون فوت وقت پذیرش نمایند.
دکتر نصرتی همچنین به اعزام سه اکیپ درمانی متشکل از پزشک ، پرستار ، بهیار و آمبولانس به مناطق سیل زده خبر داد و گفت : همکاران ما با حضور در محلهای اسکان سیل زدگان و نیز حضور در مناطق سیل زده با هماهنگی مسئولین محلی به حادثه دیدگان خدمت می نمایند.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان همچنین از لیست نیازهای دارویی اورژانسی خبر داد که تهیه شده و جهت تهیه فوری داروهای مورد نیاز در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان قرار گرفته است.

0 [1]
0 [1]