فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ازواگذاری ۲۰۰۰ تخته پتو و۱۵۰۰۰ هزارعدد تن ماهی و آب معدنی به سیل زدگان شهرستانهای آق قلا و گمیشان

:
واگذاری ۲۰۰۰ تخته پتو و۱۵۰۰۰ هزارعدد تن ماهی و آب معدنی به سیل زدگان شهرستانهای آق قلا و گمیشان
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران
امیر سرتیپ دکتر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بعد از بازدید از مناطق سیل زده در استان گلستان در جمع فرماندهان یگانهای نزاجا در منطقه گلستان گفت :ارتش ما از مردم است و با اخلاص و برای رضای خدا همواره در تمام نقاط کشور به حمایت و پشتیبانی مردم ادامه خواهد داد و همواره در کنار مردم و در خدمت کشور عزیزمان می باشد .
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد :اخلاص ،سرعت و نظم در عمل سرلوحه یگانها ی نزاجا در خدمت رسانی به سیل زدگان است که باید تمامی خدمات بصورت منظم و مستمر با استفاده از تمامی امکانات و ظرفیت های موجود باشد که در این راستا ،تعداد ۲۰۰۰ تخته پتو و ۱۵۰۰۰ عدد تن ماهی و آب معدنی و یک پل ارتباطی سیار و یک بیمارستان صحرایی کامل چند دستگاه لودر،بیل مکانیکی ،آمبولانس و …. برای مردم خوب آسیب دیده پیش بینی گردیده .
امیر سرتیپ دکتر کیومرث حیدری برای تسریع در خدمت رسانی تمامی اقدامات شهرستان آق قلا را به تیپ ۲۳۰ شهید متاجی و شهرستان گمیشان را به تیپ۱۳۰بجنورد زیر نظر قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ واگذار نمود تا در کیفیت و کمیت خدمت رسانی تسریع شود .

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۰۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۷:۲۰ ب.ظ

دیدگاه