- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان از تهیه ۵۰۰۰ متر لوله پلی اتلین و فلزی برای روستاهای خسارت دیده سیل استان خبر داد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان از تهیه ۵۰۰۰ متر لوله پلی اتلین و فلزی برای روستاهای خسارت دیده سیل استان خبر داد و گفت: این حجم لوله برای تعویض و ترمیم شبکه توزیع و خط انتقال روستاهای سیل زده تهیه شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان بهزاد هرمزی با اعلام خبر فوق افزود: در حال حاضر آب آشامیدنی ۳۵ روستای استان با ۱۰ هزار خانوار در اثر بارش جدید باران و جاری شدن سیل قطع شده است.

وی با بیان این نکته که از این جمعیت ۴۰۰۰ خانوار متعلق به شهر دوزین است، اضافه کرد: شهر دوزین هم تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب روستایی استان است.

هرمزی ۱۲ روستای فاقد آب را مربوط به شهرستان آق قلا دانست و گفت: از این تعداد، ۹ روستای فاقد آب این شهرستان، تخلیه شده که نیاز به آبرسانی هم ندارد.

وی از آبرسانی با تانکر سیار به روستاهای فاقد آب شرب پایدار خبر داد و افزود: نیاز برخی روستاها که مسیر دسترسی آن مسدود است با ارسال آب معدنی تامین می شود.

به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان، ۵۰ هزار بطری ۱ و نیم لیتری در این مدت بین روستائیان توزیع شده است.

وی در خاتمه به فعالیت مجموعه شرکت آبفار استان در رفع شکستگی خطوط انتقال و شبکه توزیع روستاهای خسارت دیده اشاره کرد و گفت: تلاش می شود تا در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل قطعی آب روستاهای سیل زده استان حل شود.

0 [1]
0 [1]