- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

جلسه شورای هماهنگی نهادهای حوزوی استان جهت حمایت از سیل زدگان گلستان برگزار شد

‍ جلسه شورای هماهنگی نهادهای حوزوی استان جهت حمایت از سیل زدگان گلستان برگزارشد.

دراین جلسه نمایندگانی از دفتر نماینده محترم ولی فقیه در استان، حوزه علمیه برادران و خواهران، مرکزبزرگ اسلامی شمال کشور، سازمان تبلیغات و جامعه المصطفی(ص) العالمیه حضور داشتند.
در ابتدای این جلسه حجت الاسلام سایری معاون سازمان تبلیغات استان و حجت الاسلام دیلم معاون مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور گزارش مفصلی از وضعیت سیل استان گلستان و نیازمندی های سیل زدگان ارائه دادند.

در ادامه جلسه حجت الاسلام والمسلمین ملکی رییس شورای هماهنگی نهادهای حوزوی گلستان ضمن ابراز همدردی با سیل زدگان استان گفت: بارش شدید و بی سابقه باران باعث بروز خسارات زیادی به منازل و محصولات کشاورزی هم استانی ها شد.

وی با تشکر از خدمات ارائه شده توسط مسولین استانی درطول حادثه افزود : با توجه به حجم خسارت های وارده نیاز است که مدیران اجرایی استان و مردم با همت جهادی و تلاش شبانه روزی، مشکلات موجود را مرتفع کنند.

حجت الاسلام ملکی گفت: یکی از شاخصه های مسلمان روحیه تعاون و همکاری است که مردم ایران اسلامی و استان گلستان در این حادثه با کمک های نقدی وغیرنقدی، نوع دوستی خود را نشان دادند.

مدیرحوزه علمیه برادران استان گفت: روحانیت همیشه دلسوز و در کنار مردم بوده است ودراین برهه از زمان روحانیت و حوزه های علمیه برادران وخواهران استان گلستان در کنار مردم سیل زده مخصوصا مردم خونگرم ترکمن صحرا قرار می گیرد.

در پایان این جلسه درباره نحوه اطلاع رسانی جهت جمع آوری کمک ها ی طلاب و روحانیون ومردم استان ، نحوه خدمت رسانی وحضور روحانیون مستقر وطرح هجرت در کنار سیل زدگان واستفاده از ظرفیت ائمه جمعه و جماعات ، نمازهای جمعه شیعه و سنی،مدیران ، مدرسین وطلاب حوزه های علمیه برادران وخواهران استان برای کمک رسانی ومشاوره مذهبی و همچنین از ظرفیت نهادهای حوزوی کشور، بحث وگفتگو شد.

0 [1]
0 [1]