- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان از توقیف کامیون های حامل هر گونه چوب از تاریخ ۹۷/۱۲/۲۸ الی۹۸/۱/۱۶ به دستور دادستان در سطح استان خبر داد.

توقیف کامیونهای حمل چوب با دستور دادستان استان

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان از توقیف کامیون های حامل هر گونه چوب از تاریخ ۹۷/۱۲/۲۸ الی۹۸/۱/۱۶ به دستور دادستان محترم در سطح استان خبر داد.

ابوطالب قزل سفلو با اشاره به اینکه با قاچاقچیان حوزه چوب به شدت برخورد خواهد شد ، خاطرنشان کرد : هر کامیونی که حامل چوب باشد بایستی برای تردد ، از منابع طبیعی مجوزهای لازم را اخذ نماید.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیز داری استان  با تقدیر از دادستان استان که در برخورد قانونی با متخلفین حوزه منابع طبیعی و قاچاقچیان چوب از هیچ کوششی فروگذار نبوده ، خاطرنشان کرد : طبق دستور دادستانی ، مقرر گردید از تاریخ ۲۸ اسفند ماه تا ۱۶ فروردین ماه حمل و نقل هر گونه بار چوب در سطح استان و خروج ان از استان ممنوع گردید و چنانچه افرادی اقدام به حمل درختان قطع شده نماید خود و محموله تا پایان مدت مذکور توقیف شده و پس از بررسی و مجوز اداره کل منابع طبیعی نسبت به رفع توقیف ان اقدام خواهد شد.

قزل سفلو در پایان با یادآوری شماره تلفن ۱۵۰۴ امداد جنگل و مرتع گفت : نیروهای یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان،به‌صورت شبانه‌روزی آماده دریافت هر گونه اخبار در رابطه با تخریب ، تصرف زمین‌های ملی ، آتش‌سوزی ، قطع درختان جنگلی و… از طریق این سامانه می باشند.

0 [1]
0 [1]