مهندس محبوبی مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان از انعقاد قرارداد واگذاری اراضی ساحلی بندرگز جهت ایجاد طرح گردشگری در آخرین روزهای سال ۹۷ خبر داد

« حمایت از کالای ایرانی»
قرارداد واگذاری اراضی ساحلی بندر گز جهت ایجاد طرح گردشگری منعقد شد
مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان از انعقاد قرارداد واگذاری اراضی ساحلی بندرگز در آخرین روزهای سال ۹۷ خبر داد.
به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان : مهندس “حسین محبوبی” مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی این اداره کل اظهار داشت : این واگذاری با هدف اجرای طرح گردشگری در اراضی ساحلی بندرگز و استفاده از ظرفیت سرمایه گذار بخش خصوصی که با پیگیری های جناب آقای دکتر هاشمی استاندار معزز استان گلستان و نشست و جلسات متعدد با حضور سرمایه گذار و مدیران مرتبط استانی اجرایی شد.
وی اراضی واگذار شده به این طرح را ۵۴ هکتار ذکر نمود و افزود: ایجاد فضای سبز و تفریحی و گردشگری از قبیل هتل از تعهدات سرمایه گذار می باشد.
محبوبی زمان پیش بینی شده اجرای این طرح را ۵ ساله عنوان نمود و ادامه داد: با اجرای این طرح شاهد تحول چشمگیری در گردشگری استان خصوصا شهرستان بندگز خواهیم بود.
مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان در خاتمه از همراهی کلیه مسئولین بلند مرتبه استانی، استاندار محترم، معاونین عمرانی و اقتصادی و توسعه منابع استانداری استان گلستان و مدیران کل مرتبط و فرماندار شهرستان بندرگز که موجب این تحول بزرگ اقتصادی در استان شدند تشکر نمود.
اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی گلستان

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۳:۱۱ ب.ظ

دیدگاه