آمادگی کامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه استان گلستان برای سوخترسانی در ایام نوروز

در نشست مشترک مسوولین شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه گلستان با مدیران و مالکین جایگاههای عرضه سوخت استان، مدیر منطقه از آمادگی کامل این شرکت برای سوخترسانی مناسب و مطلوب به مسافرین نوروزی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گلستان، در این نشست که در آستانه فصل بهار و شروع تعطیلات نوروزی و به منظور هماهنگی و آماده سازی مجاری عرضه استان برگزار شد،عیسی افتخاری ضمن قدردانی از تلاش و مساعی مالکین و مدیران جایگاهها و کلیه زحمتکشان عرصه سوخترسانی، گفت: به یاری خداوند متعال و کوشش شبانه روزی شما عزیزان، سوخترسانی در فصل سرما در تمامی زمینه ها به بهترین نحو و با بالاترین کیفیت انجام شد.

وی سپس در خصوص سوخترسانی در ایام نوروز اظهار کرد: این منطقه باتمام توان آماده استقبال از فصل بهار و مسافران نوروزی می باشد.

افتخاری افزود: با برنامه ریزی و تمهیدات صورت پذیرفته و ذخیره سازی مطلوب انواع فراورده های نفتی در انبارهای نفت استان، شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه گلستان آمادگی کامل برای عرضه و توزیع سوخت در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی سال ۹۸ را احراز کرده و کلیه امکاناتِ در اختیار را بکار می گیرد تا بهترین شرایط جهت سوخترسانی روان و رضایتمندی مردم شریف استان  و مسافرین و زائرین معزز حضرت ثامن الاحجج(ع) را فراهم آورد.

وی در ادامه بر اجرای طرح “ارزیابی و نظارت بر عرضه مطلوب” اشاره و بر نظارت مستمر بر وضعیت مجاری عرضه توسط بازرسین شرکت و مدیران جایگاهها تاکید کرد.

این مقام مسوول با توجه به مسافر خیز بودن استان گلستان و افزایش حجم تردد و به تبع آن افزایش عرضه بنزین و نفتگاز در جایگاهها، خواستار خرید بموقع توسط متصدیان مجاری عرضه جهت ارایه خدمات مطلوب و مناسب به هموطنان عزیز شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآودره های نفتی منطقه گلستان ضمن درخواست همکاری از کلیه کارکنان و متصدیان جایگاه ها و مجاری عرضه با کارشناسان و بازرسان این منطقه در اجرای طرح “ارزیابی و نظارت بر عرضه مطلوب” از زحمات تلاش و اهتمام شبانه روزی و بدون وقفه آنان در طول سال تقدیر و تشکر نمود.

در حال حاضر ۱۳۱ باب جایگاه عرضه سوخت(۷۳ باب جایگاه عرضه فراورده مایع و ۵۸ باب جایگاهCNG) با پراکندگی مناسب در استان فعال و آماده خدماترسانی به مردم شریف و مسافرین محترم می باشند.

این نشستها بصورت جداگانه با مدیران و متصدیان نواحی گرگان، گنبدکاووس، کردکوی و مینودشت برگزار شد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۸ ب.ظ

دیدگاه