- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

دکتر نعیمی معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی گلستان در نشست روسای بازنشستگی استان : بازنشستگان تاریخچه با قوام و هویت ما می باشند

به گزارش صبح گلستان دوازدهمین نشست روسای کانونهای بازنشستگی استان گلستان  امروز صبح با حضور جعفری مدیر صندوق بازنشستگی استان گلستان  و دکتر نعیمی معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی  و گلریز مدیر خانه مهر و روسای کانونهای بازنشستگی استان گلستان  در سالن اجتماعات بویه برگزارشد

دکتر نعیمی در این نشست  صمن تشکر از صندوق بازنشستگی به جهت ایجاد بالاندگی و فصای زیبا برای بازنشستگان گفت:ازشما بازنشستگان سالها شما درس گرفتیم و الان درس پس می دهیم و ان شالله برکات ماه رجب به همه رسیده شود.

وی افزود:حدود ۲۵۰۰ بازنشسته در دانشگاه حضور دارند و آنان تاریخچه با قوام دانشگاه بودند و اینان هویت ما هستند  و ان شالله از تجارب آنان استفاده کنند.

نعیمی در ادامه گفت:دانشگاه حدود ۱۳۲۰۰ نفر پرسنل دارد و حد ود ۹۵۰ واحد ارائه خدمت دارد و در تمامی روستاهای بالای  ۵۰۰ نفر خانه بهداشت دارد .

وی سپس خاطر نشانکرد:اهدا کردن یک لبخند به چهره دردمند به بهترین نحو باید انجام شود

معاون توسعه گفت:دغدغه همه ما این است عزیزان بازنشسته در یک شرایط،مطلوب قرار بگیرند و ان شالله در سال ۹۸ یک فضای مناسب در اختیار آنان قرار بگیرد.

وی در ادامه گفت:باید از تجارب بازنشستگان و تدبیر آنان استفاده شود و هسته مشارکتی از آنان استفاده کرد،

دکتر نعیمی در خاتمه گفت :ان شالله بتوانیم از چشمه فیاض تدابیر ذهن شما بهره مند شویم.

0 [1]
0 [1]