- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

وزیری مدیر کل بنیاد شهید و ایثارگران استان گلستان به مناسبت ۲۲اسفند روز شهید ازراه اندازی بانک اطلاعاتی صدا و تصویر شهدا استان در سال ۹۸ خبر داد

به گزارش البرزگلستان وزیری مدیر کل بنیاد شهید و ایثارگران استان گلستان بهمناسبت ۲۲ اسفند روز شهید و سالروز تاسیس بنیاد شهید وامور ایثارگران   به اتفاق محمد علی طالع زاری معاون فرهنگی بنیادنشستی بااصحاب سانه استانداشته است.

وزیری در این نشست اظهار کرد: اصحاب  رسانه در انتشار عطر شهدا بسیار کوشش می کنند و مسئله شهدا با تمام مسائل فرق می کند.

وی افزود:احیا فرهنگ ایثار و شهدا از هر فضایی از جمله رسانه بعنوان یاوران فرهنگ و ایثار از وظایف رسانه ها می باشد.

وزیری گفت : تجلیل و تکریم از خانوادهای شهدا وظیفه تمامی دستگاهها می باشد

مدیر کل بنیاد شهید و ایثارگران استان گلستان گفت: امروز به پشتیبانی دفاع مقدس و خانواده شهدا امنیت کشورهای دیگر نیز امنیت آنان نیز تضمین شده است.

وی تصریح کرد:در دانشگاهها سعی شده است از اساتید فرهیخته شاهد که به نوعی افتخار آفرین در بخش علمی می باشند استفاده شود  و ۳۴۰۰هزار دانشجو در رشته ها مختلف از ایثارگران مشغول می باشند.

وزیری ضمن بیان اینکه ما بدنبال مردمی کردن یادواره های شهدا هستیم  افزود:  اولین جشن مدال آوران به تعداد ۹۶ نفر در سال اینده انجام می شود. و تا کنون۳۶۶۵۸نفر از خانواده های ایثارگران در مناسبت های فرهنگی و ورزشی شرکت کردند.

وزیری مدیر کل بنیاد شهید و ایثارگران استان گلستان سپس تاکید کرد:کلیه دستگاهها موظفند ۲۰ درصد از در آمد خود را با سرفصل فرهنگی بنام شهدا و ایثارگران هزینه کنند  و به بنیاد گزارش دهند.

وی خاطرنشان کرد: ۲۵ درصد استخدامی مربوط به ایثارگران می باشد که باید در آزمون شرکت کنند

وزیری در باره برنامه هفته شهید گفت : بیش از ۲هزار برنامه در این هفته از قبیل دیدار از خانواده شهدا و زنگ شهید در مدارس و رج روز،شهید در فیش های آب و برق و گاز وتجلیلاز خادمین الشهدا و پیشکسوتان  و بازنشستگان  و برگز اری مسابقات  ورزشی وبرنامه های دیگر انجام می شود.

 

0 [1]
0 [1]