پیام مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان به مناسبت روز بزرگداشت شهدا

به گزارش ایثار واحد گلستان؛ متن پیام اسرافیل وزیری به شرح ذیل است.
بسم‌الله الرحمن الرحیم
وَلاَتَقُولُوا لِمَن یُقْتَلُ فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواَتُ بَلْ أَحْیَآءٌ وَ لَـَکِن لآتَشْعُرُون
عزت، سرفرازی و شکوهمندی انقلاب اسلامی مرهون ازجان‌گذشتگی و جان‌فشانی شهداست که درراه دفاع از میهن از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکردند و با حضور در جنگ تحمیلی و تحمل سختی‌ها و دشواری‌ها در برابر تجاوز و خودخواهی‌های دشمنان ایستادند و از مرزوبوم کشورمان دفاع کردند.
۲۲ اسفندماه سالروز صدور فرمان بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی می‌باشد و نام‌گذاری این روز به‌عنوان روز بزرگداشت شهدا برای مردم ایران فرصتی است مغتنم که سال جدید را با یک بیعت مجدد با شهدا‌ی ایران اسلامی آغاز کنند تا در شروع هرسال بیش از گذشته حافظان شایسته ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های امام و شهدا باشند و با تلاش مضاعف در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شناخت و کسب معرفت از آنان گام‌های بسزایی را بردارند.
لذا اکنون در آستانه برگزاری گرامیداشت روز شهید از همه مسئولان، مردم شریف و خانواده گران‌قدر شهدا و ایثارگران خواستارم تا در راستای تکریم یاد شهدا که به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) کمتر از شهادت نیست تلاش و مشارکت جدی داشته باشند.
امیداست همگان با نصب العین قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در تداوم راه متعالی شهدای عزیز، پاسداری حقیقی از خون شهیدان، ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت، بیش‌ازپیش موفق و مؤید باشیم.

اسرافیل وزیری
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۳ ق.ظ

دیدگاه