دبیر شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشوردر مراسم اختتامیه ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه طلاب و روحانیون اهل سنت کشور در گرگان : قرآن کریم درمانگر بی بدیل دردهای انسان است

دبیر شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور: قرآن کریم درمانگر بی بدیل دردهای انسان است
دبیر شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور، گفت: قرآن کریم درمانگر بی بدیل و بی نظیری است که شافی همه دردهای روحی و جسمی انسان است.
به گزارش البرز گلستان  «حجت الاسلام والمسلمین کاظم لطفیان» در مراسم اختتامیه ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه طلاب و روحانیون اهل سنت کشور در گرگان، اظهار کرد: قرآن راه های درمان دردها و و تامین نیازهای انسان را نشان داده است، انسانی که حامل قرآن باشد دردهایش شفا پیدا می کند.
به گفته وی؛ انس با کلام الله مجید و بازگشت به سمت آن، معیشت و زندگی بشریت را بهبود می بخشد.

دبیر شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور با تاکید بر اینکه علوم و فنون بشری راهکاری برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی ندارد، تصریح کرد: قرآن با صراحت و شفافیت تمام راهکارهای عملی برای جلوگیری از وقوع تجاوز، ظلم و ستم، حسادت و بسیاری از مسائل دیگر بشری دارد که توسط پیامبر بزرگوار اسلام (ص) به خوبی معرفی شده است.
وی، افزود: قرآن کریم کتاب هدایت و سعادت انسان ها است که پس از پاکسازی انسان از گناهان، او را شفا می دهد.
به گفته وی؛ با کمک قرآن می توان به حقایق عالم هستی دست یافت و ناشناخته های فراوانی را کشف کرد.
حجت الاسلام لطفیان با اذعان بر اینکه قرآن تنها نوری است که هرگز خاموش نمی شود، ابراز کرد: نور خورشید تابان هم روزی خاموش می شود؛ ولی قرآن سراج منیر و شعاع پرنور زندگی بشریت است که خاموشی ندارد.
وی، ادامه داد: فقط یک نور همیشه تابنده بر عالم هستی است و آن نور قرآن کریم است.
به گفته وی؛ همه اقیانوس ها و دریاها قعر و انتهایی دارند؛ ولی هیچ کسی از عمق قرآن خبری ندارد.
? دبیر شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور با بیان اینکه انسان تشنه جزء با قرآن سیراب نمی شود، گفت: خداوند قرآن را آب زلالی برای سیراب کردن قلوب انسان های مومن قرار داده است.
وی، افزود: جهان امروز به علت اینکه دچار فراموشی خدا و خود شده است هیچ تغییری نکرده است و تنها راه اصلاح آن، بازگشت به سمت قرآن است.
? حجت الاسلام لطفیان، قرآن را کتاب مبارزه و استقامت در برابر ظالمان و ستم پیشگان دانست و گفت: قرآن کتاب دشمن ستیزی، مقاومت و جهاد در مقابل دشمنان خدا و دین است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۷:۴۷ ب.ظ

دیدگاه