رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور در مراسم اختتامیه ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه طلاب و روحانیون اهل سنت کشور درگرگان : خداوند نعمت هدایت را نصیب اهل قرآن می کند

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور:✅ خداوند نعمت هدایت را نصیب اهل قرآن می کند
رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، گفت: بزرگترین نعمتی که خداوند نصیب اهل قرآن می کند نعمت هدایت است. به گزارش البرز گلستان، «حجت الاسلام والمسلمین علی خیرخواه» در مراسم اختتامیه ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه طلاب و روحانیون اهل سنت کشور در گرگان، اظهار کرد: بالتبع کسی که هدایت الهی شامل حالش شود از رستگاران و اصحاب یمین در روز قیامت خواهد بود.
به گفته وی؛ خداوند کسی را که با قرآن مانوس و همنشین شود علاوه بر هدایت ایشان به صراط مستقیم، هرگونه نقص، کاستی و جهالت را از وی می زداید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شمال کشور با اذعان بر دستاوردهای فراوان قرآنی که بعد از انقلاب صورت گرفته، تصریح کرد: قبل از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی سعی بر این بود تا قرآن در زندگی مردم وارد نشود؛ ولی انس و آشنایی با مفاهیم قرآن از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
وی، افزود: امام خمینی (ره) و بعد از ایشان رهبر معظم انقلاب تاکید فراوانی بر قرآنی شدن جامعه و افزایش تعداد حافظان و قاریان داشته و دارند.
به گفته وی؛ رسیدن به ۱۰ میلیون حافظ قرآن در کشور از منویات مقام معظم رهبری است.
حجت الاسلام خیرخواه، برگزاری این مسابقات در استان را بهترین نعمت برای مردم منطقه دانست و گفت: برگزاری ششمین دوره مسابقات قرآنی اهل سنت کشور در پایان سال ۹۷ در گرگان باعث افزایش رزق و روزی و برکات خداوندی برای گلستان و کشور خواهد شد.
وی، ادامه داد: رقابت های خوبی در این دوره از مسابقات انجام شد و آنچه مهم می باشد بهره مندی افراد جامعه از فیوضات قرآن است.
به گفته وی؛ هر دوره از این مسابقات همراه با رشد و تعالی نسبت به دوره های گذشته همراه بوده است.
?رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور در خاتمه از همه کسانی که در برگزاری هر چه بهتر این مسابقات همکاری و مساعدت لازم را داشتند تقدیر و تشکر کرد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۸ ق.ظ

دیدگاه