مکرمی مدیر شعب بانک رفاه استان گلستان در مراسم تجلیل از ائمه جماعت و نمازگزاران بانک: ان شا الله در ارائه خدمات به مردم هم بتوانیم رضایت خالق را فراهم اوریم

مکرمی مدیر شعب بانک رفاه استان گلستان در مراسم تجلیل از ائمه جماعت و نمازگزاران بانک:
ان شا الله در ارائه خدمات به مردم هم بتوانیم رضایت خالق را فراهم اوریم

به گزارش البرز گلستان نشست شورای اقامه نماز بانک رفاه کارگران استان گلستان  با حضور محمدی مدیر اقامه نماز  استان مکرمی مدیر عامل بانک رفاه کارگران استان گلستان  در سالن اجتماعات بانک با حضور مدعوین برگزار گردید.

در این مراسم مکرمی ضمن بیان اهمیت جایگاه نماز،برقراری عدالت، عفت، اخلاق، وحدت و همدلی از جمله نشانه‌های اقامه نماز در یک جامعه دانست.

وی با بیان جایگاه نماز و نماز گزار و افراد دست اندرکار برگزاری این آیین عبادی در مجموعه بانک رفاه اظهار کرد:نماز در مکتب انسان ساز اسلام از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و هیچ عملی از اعمال دینی و افعال عبادی با آن قابل مقایسه نمی باشد و اگر خواسته باشیم تعالیم و دستورات دین را درجه بندی نموده و مراتبشان را مشخص نمائیم نماز در بالاترین درجه و مرتبه تعالیم دینی قرار دارد.

مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان گلستان با توجه به اهمیت تکریم به امور مردم و طرح تکریم ارباب رجوع در بانک خواستار حضور یک نفر از افراد واحدها در موقع اقامه نماز  جهت پاسخگویی به مردم شد.

وی سپس تصریح کرد:کارکنان مجموعه بانک رفاه  از افراد مومن و متدین می باشد که در انجام این فریضه مهم در حال سبقت از همدیگر می باشند و ما در مناسبتهای مختلف سعی در تقدیر از افراد نمازگزار جهت ترویج و توسعه فرهنگ نماز می باشیم.

مکرمی همچنین در این همایش اعلام کرد بانک رفاه آمادگی کامل دارد از ۲۰ موذن برتر مدارس در سطح استان می باشد.

 مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان گلستان سپس خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که رابطه کارمندان با معنویات و اصول اخلاقی تقویت شود و معتقدیم حضور پرشور همکاران در نماز جماعت موجب ارتقای ارائه خدمت به مردم و مشتریان می‌شود و صبوری و اخلاق نیک را نهادینه می‌کند.

همچنین در آیین از دونفر از مروجین فرهنگ نماز و یک موذن  نماز در مجموعه بانک رفاه کارگران استان گلستان  توسط محمدی مدیر ستاد اقامه نماز و مکرمی مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان گلستان تقدیر بعمل آوردند.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۴ ب.ظ

دیدگاه