- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

قاسم محمدی مدیر ستاد اقامه نماز و دبیر شورای اقامه نماز گلستان در شورای نماز بانک رفاه کارگران استان : ترویج وتوسعه نماز به وضوع در بانک رفاه کارگران استان دیده می شود

به گزارش البرز گلستان نشست شورای اقامه نماز بانک رفاه کارگران استان گلستان  با حضور محمدی مدیر ستاد اقامه نماز  استان مکرمی مدیر عامل بانک رفاه کارگران استان گلستان  در سالن اجتماعات بانک با حضور مدعوین برگزار گردید.

در این نشست قاسم محمدی اظهار کرد: مکرمی از مدیران دلسوز و توانمند و با برنامه می باشند و اولویت اول را با نماز بستن ودر مجموعه ای که برادران اهل تسنن و تشییع با هم نماز می گذارند.

وی افزود:تر و یج  و توسعه نماز را در بانک رفاه به موضوع دیده می شود . و یک نفر باید باشد که تلاش شما را به نگارش و تصویر بکشد که این کار توسط دبیر اقامه نماز بانک انجام می شود.

دبیر اقامه نماز استان گلستان در ادامه گفت:نماز به همه زندگی ما گره خورده است و از ابتدا ی زندگی تا انتهای آن ما با نماز سر و کار داریم.

وی تصریح  کرد: فرهنگ نورانی نماز باید در جامعه ما جا بیفتد  و بیش از ۲۸ همایش برای نماز داریم و باید ۲۸ پیام از آن بگیریم.

محمدی تاکید کرد:نماز گزار باید شرایط نماز را انجام بدهد و در قرائت آن دقت کنند و اجلاس سال آینده نماز با مدارس انجام می شود و نماینده ولی فقیه و استاندار گلستان تقاضای برگزاری بیست و هشتمین همایش نماز را در گلستان  در گلستان دادند که موافقت شده است.

دبیر اقامه نماز همچنین گفت: کتاب آیین زندگی ما قرآن است و ۹۰ آیه در باره نماز و مشتقات آن است و ۹۰۰ آیه در باره مسائل نماز است و ما هر جا گیر داریم نماز مرهم دل ماست.

مشاور استاندار در امور نماز در ادامه خاطر نشانکرد:ما در نماز تلاش می کنیم نماز به وقت و نماز به جماعت و در ادارات به امامت علما برگزار شود.

وی فزود:نماز اول وقت شاه کلیدی می باشد که هر قفل را باز می کند نماز همه خوبی ها را می نویسد و هم بدیها را پاک می کند.

حاج قاسم محمدی همچنین گفت: بانکها در تکریم ارباب رجوع تبصره دارد و باید رضایت مردم  نیزانجام شود.

وی گفت: حداقل برای اجلاس نماز ۳۵۰ نفر حضور پیدا می کنند و دستگاهها با توان خود برای نماز کشور کمک کنند  و همایش با موضوع نماز و مدرسه انجام می شود.

دبیر اقامه نماز استان  همچنین گفت : در ایام نوروز مسابقه نماز برای مسافرین انجام می شود و باید در موضوعات مختلف نماز را ببینید.

 

 

0 [1]
0 [1]