- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

حجت الاسلام والمسلمین دیلم دبیر اجرایی ششمین دوره مسابقات قرآن کریم اهل سنت کشور:مسابقات قرآنی رویدادی با عظمت و نورانی است

دبیر اجرایی ششمین دوره مسابقات قرآن کریم اهل سنت کشور:مسابقات قرآنی رویدادی با عظمت و نورانی است
دبیر اجرایی ششمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه طلاب و روحانیون اهل سنت کشور، گفت: برگزاری مسابقات قرآنی رویدادی بسیار عظیم و نورانی برای امت اسلامی است.
«حجت الاسلام والمسلمین نورعلی دیلم» در مراسم افتتاحیه مسابقات قرآنی اهل سنت کشور که در سالن دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر گرگان در حال برگزاری است، اظهار کرد: قرآن کریم آثار و برکات فراوانی دارد و باید از این معنویت و نورانیت قرآن نهایت بهره را ببریم.
به گفته وی؛ برگزاری همین مسابقات خود بخش از بهره مندی از کلام الله مجید است و هر چقدر در این راه حرکت کنیم به نفع امت اسلامی است.

دبیر اجرایی ششمین دوره مسابقات قرآن کریم اهل سنت کشور با تاکید بر همزیستی مسالمت آمیز اقوام و مذاهب اسلامی در استان گلستان، تصریح کرد: استان مفتخراست که همه اقوام در کنار هم زندگی مسالمت آمیزی دارند و اندیشه همه آنها اعتلای قرآن و کلمه توحید است.
وی، افزود: گلستان به خاطر همین ویژگی های خاص خود در کشور رنگین کمان اقوام و مذاهب اسلامی معرفی شده است.
به گفته وی؛ بیش از ۱۰۰ موسسه قرآنی، خانه قرآنی، دارالقرآن و مکتب خانه های قرآنی برادران شیعه و سنی در این استان فعال است.
حجت الاسلام دیلم با اعلام اقدامات ارزنده مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور برای جامعه اهل سنت استان گلستان، ابراز کرد: این مرکز حمایت های گسترده ای از مولفین قرآنی، حافظان و قاریان و مراکز قرآنی اهل سنت داشته است.
وی، ادامه داد: دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شمال کشور چندین سال اعزام ویژه کاروان های قرآنی را در ایام دهه فجر، ماه رمضان، هفته وحدت و مناسبت های دیگر انجام داده است.
دبیر اجرایی ششمین دوره مسابقات قرآن کریم اهل سنت کشور در پایان، خاطر نشان کرد: از همه کسانی که در برگزاری مطلوب این مسابقات کمک کردند کمال تشکر و امتنان را دارم ان شاءالله که خداوند اجرشان را عنایت فرماید.

0 [1]
0 [1]