اسکندری مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان گلستان از فعالیت ۲۶۰۰ پایگاه سیار و ثابت ومدارس در طرح احسان و نیکو کاری امسال خبر داد

به گزارش البرز گلستان نشست خبری مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان گلستان به مناسبت سالروز تاسیس کمیته امداد و هفته احسان و نیکو کاری با حضور اصحاب رسانه استان برگزار گردید. اسکندر اسکندری  در این نشست گفت : کمیته امداد امام خمینی  خانه امام می باشد و شما خبرنگاران به نوعی امدادگر می باشید و در کنار ما می توانید امداد گیری کنید  و در کنار ما باشید.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان گلستان سپس افزود: شما موجب اعتماد مردم به کمیته امداد  می شود و موجب گسترش احکام اسلامی هستید و محرومین از قبل این بهره مند می کرد ند.

اسکندری گفت: امروز بیش از ۳۵ سرفصل کمک رسانی داریم و کمیته امداد اساس حرکتش برمردم است و از طرفی معین دولت است.

وی افزود:امداد از سرفصل های مختلف حمایت می شود که بخش اعظم حمایت آن از سوی مردم می باشد .ما خادم مردم و محرومان هستیم و  کمیته امداد در خط اول مبارزه با فقر تلاش می کند که عامل اصلی بوجود آن تحریم و رکود اقتصادی و فشار دشمنان می باشد. و آسیب های اجتماعی و اعتیاد و بیماران صعب العلاج شرایط فقر را در بعضی از نقاط پیچیده کرده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان گلستان گفت : عزم ملی می طلبد وبا هم افزایی و نگاه همدلانه با فقزمبارزه کرد

وی در ادامه گفت:امسال متفاوت نسبت به سنوات گذشته می باشد و نرخ تورم بیشتر از سال گذشته می باشدولی امسال درآمدی ها در سرفصل ها دو برابر شده و مردم همکاری کردند.

اسکندری گفت:در ۱۵اسفند امسال زنگ نیکو کاری در مدارس نواخته می شود و روز ملی جشن روز ۱۶ اسفند ۵شنبه می باشد که پایگاههای به صورت ثابت و سیار فعال می باشند. و مجموع پایگاه  سیار و ثابت و مدارس ۲۶۰۰ پایگاه می باشد.۷۲۶۵۸ خانوار که جمعیت آن ۱۳۳۳۲۴نفر می باشند و از این خانوار ۴۶۶۳۶نفر سالمند در طرح شهید رجایی تحت پوشش می باشند و ۴۱۳۹ نفر یتیم می باشند

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان گلستان وی در ادامه گفت:۱۵۰۰ بیمار صعب العلاج تحت پوشش کمیته استان می باشد که تجهیزات پزشکی در اختیار آنان قرار می دهیم و برای کسانی که نیاز به کلیه دارند ۱۸ میلیون  تومان ازطرف کمیته کمک هزینه داده می شود.

اسکندر اسکندری در ادامه اظهار کرد:۱۱۲۰نفر دانشجو تحت پوشش کمیته امداد می باشند

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۶ ق.ظ

دیدگاه