- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

کشیری معاون توسعه و منابع انسانی اداره کل ارشاد اسلامی گلستان خبرداد: با واگذاری مجتمع فرهنگی و هنری به شهرداری نوکنده ،دفتر نمایندگی ارشاداسلامی نیزدر این شهر دائر می شود

به گزارش البرز گلستان نصرالله کشیری معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان امروز طی بازدیدی از پروژه های ارشاد در غرب استان بازدید کرد و از نزدیک با حسین احمدی فرماندار بندرگزو  سید النگی  شهردار نوکنده و روسای ادارات ارشاد در شهرهای کردکوی و بندرگز دیدارهای داشته است.

وی همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها وروز زن از بانوان این دوشهر طی هدایایی تقدیر و تشکر کرد.

کشیری در این بازدید در باره دیدار با فرماندار بندرگز و سپس شهردار نوکنده گفت :برابر توافق بعمل آمده با شهردار نوکنده مقرر شدکه پروژه نیمه تمام امورفرهنگی و هنری این شهر به طی تفاهنامه ای به شهرداری واگذار گردد و شهر داری نیز فقط،می تواند در تغییرات آن از کاربری فرهنگی و هنری استفاده کند ضمن آنکه اداره کل ارشاد نیز متعهد  شد دفتر نمایندگی ارشاد اسلامی رادر این شهر مستقر کند.

لیلاهزارجریبی رئیس اداره ارشاد بندرگز در ادامه گفت : در این دیدار مسئولان در خصوص مشکلات و مسائل فرهنگی و هنری و پروژه های شهرستان به گفتگو پرداختند و درباره پروژه نیمه تمام مجتمع فرهنگی و هنری نوکنده و واگذاری آن به شهرداری نوکنده و تجهیز و ادامه ساخت آن توافقات لازم بین طرفین انجام شد.

هزار جریبی، اظهار کرد: در ادامه این بازدید نصرالله کشیری از سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد بندرگز و تنهاترین سالن بندرگز و فضاهای اداری دیدن کردند و با دیدن مشکلات قول مساعد جهت رسیدگی به  این سالن را در دستور کار خود قرار دادند و در پایان بر گلزار شهدای گمنام حاضر شده و جهت شادی این شهیدان ذکر فاتحه ایی را نثار روح آنها نمودند.

یادآوری می شود در این دیدار به مناسبت روز زن و مقام مادر از طرف معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان هدیه ای به لیلا هزارجریبی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرگز با حضور فرماندار بندرگز  اهدا شد.

همچنین کشیری با حضور دراداره ارشاد اسلامی شهر ستان کردکوی  ضمن گفتگو با یاسر مسعودی  رئیس اداره ارشاد کردکوی در باره برنامه ها و پروژه عمرانی این شهرستان گفتگو کرد و در ادامه از بانوان این اداره به مناسبت روز زن و مادر تقدیر و تشکر کرد

0 [1]
0 [1]