افتتاح کارگزاری و سیلو ۴ هزار تنی شهید شیخ نظری با حضورمدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان

افتتاح کارگزاری و سیلو ۴ هزار تنی شهید شیخ نظری

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در آیین افتتاح این پروژه عنوان کرد: بهره‌مندی از پتانسیل بالای استان گلستان در حوزه کشاورزی می‌تواند زمینه‌های خوداشتغالی و کارآفرینی جامعه ایثارگری را فراهم نماید.

به گزارش ایثار واحد گلستان؛ اسرافیل وزیری در افتتاحیه این پروژه گفت: یکی از مشکلات بخش کشاورزی در منطقه، نگهداری و ذخیره محصولات کشاورزی و تهیه کود است که با این پروژه بخش قابل‌توجهی از این نیازهای کشاورزان مرتفع می‌شود.
وی در ادامه با توجه به به‌کارگیری ۱۱ نفر از فرزندان معزز شاهد و ایثارگر به‌طور مستقیم و ۱۲ نفر به‌صورت غیرمستقیم در این پروژه افزود: ازآنجاکه این طرح با سرمایه شخصی سه تن از خانواده‌های شاهد و ایثارگر و حمایت بنیاد محقق شده است.
وزیری با اشاره به بحث خوداشتغالی و کارآفرینی جامعه ایثارگری، اظهار داشت: خانواده‌های شاهد و ایثارگر می‌توانند بیش‌ازپیش بستر اشتغال پایدار را برای خانواده‌های شاهد و ایثارگر فراهم نمایند.
وی در پایان حمایت از سرمایه‌گذاری و حل مشکل کاری جامعه ایثارگری را از وظایف اصلی بنیاد ذکر کرد و افزود: کسانی که در این مسیر گام برمی‌دارند اقدامی شایسته انجام می‌دهند که جای قدردانی دارد.
لازم به ذکر است این طرح بااعتباری بالغ‌بر ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و با ظرفیت چهار هزار تن در شهرستان علی آباد کتول به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱:۲۲ ب.ظ

دیدگاه