وزیر امور اقتصادی و دارایی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گلستان نهایی شدن مناطق آزاد در استان گلستان را دریچه ای به سوی توسعه این استان دانست

به گزارش شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران (شادا)، دکتر فرهاد دژپسند با بیان این مطلب، نهایی شدن مناطق آزاد در استان گلستان را دریچه ای به سوی توسعه این استان دانست.

دکتر فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان اظهار داشت: تمام سعی و تلاش دولت در شرایط کنونی کنترل تورم و رونق تولید است

وی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری جلسات امروز به خصوص هم اندیشی با نخبگان و اساتید دانشگاهی و فعالان اقتصادی استان گفت: گله های طبیعی و بجای اساتید و فعالان اقتصادی و بررسی دیدگاه ها امروز بسیار ارزشمند و پربار بود.

وی بابیان این که به نظر می رسد گلستان در مسیر توسعه ای خود سرعت گرفته است، اظهار داشت: امیدواریم زمینه ای فراهم شود که از ظرفیت های این استان استفاده بهینه شود.

وی تصریح کرد: امیدوارم مناطق آزاد پیش بینی شده برای این استان به سمت و سوی کارکرد اصلی خود یعنی سکوی پرتاب صادرات سوق پیدا کند.

وزیر اقتصاد ادامه داد: البته واردات هم به این مناطق باید تکنولوژی های نویی باشد که بستری برای توسعه استان فراهم آورد.

دژپسند با بیان اینکه برنامه های خوبی در سفر ریاست جمهوری برای گلستان تعهد شده ادامه داد: با همین رویکردی که برای استان پیش گرفته شده امیدواریم مردمان منطقه شمال به بخشی از خواسته های خود دست یابند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱:۳۲ ب.ظ

دیدگاه