مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان در جمع روسای کانونهای بازنشستگی:ما می خواهیم مهارت یک زندگی خوب را به بچه هاآموزش بدهیم

به گزارش البرزگلستان یازدهمین نشست روسای کانونهای بازنشستگی استان گلستان امروز با حضور جعفری مدیر صندوق بازنشستگی استان گلستان  و مدیر کل کانون پرورش فکری استان در خانه امید استان برگزار شد.

رجب نسب در این نشست ضمن بیان اینکه بازنشستگان صاحبان اندیشه و تجارب و خرد می باشند و جامعه باید این گنجینه تجارب بهره مند شوند ازبازنشستگان جهت حضور در جشنواره بین المللی قصه گویی به اتفاق نوادگان آنان دعوت بعمل آورد.

وی افزود: جامعه هدف کانون بین سنین ۶الی ۱۸ سال می باشد و اگر می خواهید در جامعه اتفاق خوبی بیفتد باید  باید در بخش کودکان برنامه ریزی شود.

مدیر کل کانون پرورش فکری استان از فعالیت۱۷ مرکز ثابت و ۳مرکز فراگیر و۲مرکز پستی برای خدمت به بخش نوجوانان و کودکان در سطح استان  نامبرد.

وی ضمن بیان اینکه باید الگوی قصه گویی با همه  انتقال  داد از بازنشستگان خواست ۳ نفر را بعنوان رابط،کانونهای بازنشستگی  و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جهت  عضویت در کانون قصه گویی  معرفی گردد تا ضمن صدور ابلاغ برای آنان آموزشهای لازم در این زمینه انجام گردد.

دکتر رجب نسب مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان در خاتمه بیان کرد:ما می خواهیم مهارت یک زندگی خوب را به بچه هاآموزش بدهیم.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱:۱۲ ب.ظ

دیدگاه