- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

وزیری مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان:پیگیری مطالبات ایثارگران مهمترین وظیفه بنیاد است

پیگیری مطالبات ایثارگران مهمترین وظیفه بنیاد است

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان ادامه داد: پیگیری مطالبات خانواده معظم شاهد و ایثارگر و ترویج فرهنگ ایثار از جمله مهم‌ترین وظایف بنیاد شهید و امور ایثارگران بوده و باید از تمامی ابزارهایی که به تحقق این اهداف کمک کند، استفاده شود.
به گزارش «ایثار»، اسرافیل وزیری نشست شورای اداری بنیاد استان با تقدیر از حضور خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر و ملت شریف ایران در راهپیمایی پرشکوه ۲۲ بهمن، گفت: با وجود چنین روحیه‌ استکبارستیزانه‌ای دشمنان در دستیابی به هیچ‌یک از اهداف خود موفق نخواهند شد.
وزیری با تأکید بر سخنان مقام معظم رهبری مدظله‌العالی در انتقال مفاهیم فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده ادامه داد: جوانان موتور محرک ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند.
وزیری افزود: از اهم برنامه‌های بنیاد که بسیار مورد تأکید مسئولین مرکز بود، اشاعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ایثار اجتماعی در سطح جامعه است و کارکنان بنیاد باید با الگو قرار دادن این فرهنگ مسیر خود را ساخته و آن را به نسل جوان و آینده انتقال دهند تا قدردان جان‌فشانی و ایثارگری شهدا، جانبازان و آزادگان بوده و درعین‌حال انقلاب اسلامی را بیمه کنیم.
وی خاطرنشان کرد: اعتماد جامعه ایثارگری به بنیاد از سرمایه‌های اصلی است و تمام تلاش خادمین شهدا و ایثارگران باید در راستای خدمت‌رسانی به آن‌ها باشد که این سرمایه عظیم معنوی از بین نرود.
مدیر کل بنیاد گلستان ادامه داد: پیگیری مطالبات خانواده معظم شاهد و ایثارگر و ترویج فرهنگ ایثار از جمله مهم‌ترین وظایف بنیاد شهید و امور ایثارگران بوده و باید از تمامی ابزارهایی که به تحقق این اهداف کمک کند، استفاده شود تا اعتماد جامعه ایثارگری کشور به بنیاد حفظ شود.

0 [1]
0 [1]