وزیری مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان:پیگیری مطالبات ایثارگران مهمترین وظیفه بنیاد است

پیگیری مطالبات ایثارگران مهمترین وظیفه بنیاد است

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان ادامه داد: پیگیری مطالبات خانواده معظم شاهد و ایثارگر و ترویج فرهنگ ایثار از جمله مهم‌ترین وظایف بنیاد شهید و امور ایثارگران بوده و باید از تمامی ابزارهایی که به تحقق این اهداف کمک کند، استفاده شود.
به گزارش «ایثار»، اسرافیل وزیری نشست شورای اداری بنیاد استان با تقدیر از حضور خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر و ملت شریف ایران در راهپیمایی پرشکوه ۲۲ بهمن، گفت: با وجود چنین روحیه‌ استکبارستیزانه‌ای دشمنان در دستیابی به هیچ‌یک از اهداف خود موفق نخواهند شد.
وزیری با تأکید بر سخنان مقام معظم رهبری مدظله‌العالی در انتقال مفاهیم فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده ادامه داد: جوانان موتور محرک ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند.
وزیری افزود: از اهم برنامه‌های بنیاد که بسیار مورد تأکید مسئولین مرکز بود، اشاعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ایثار اجتماعی در سطح جامعه است و کارکنان بنیاد باید با الگو قرار دادن این فرهنگ مسیر خود را ساخته و آن را به نسل جوان و آینده انتقال دهند تا قدردان جان‌فشانی و ایثارگری شهدا، جانبازان و آزادگان بوده و درعین‌حال انقلاب اسلامی را بیمه کنیم.
وی خاطرنشان کرد: اعتماد جامعه ایثارگری به بنیاد از سرمایه‌های اصلی است و تمام تلاش خادمین شهدا و ایثارگران باید در راستای خدمت‌رسانی به آن‌ها باشد که این سرمایه عظیم معنوی از بین نرود.
مدیر کل بنیاد گلستان ادامه داد: پیگیری مطالبات خانواده معظم شاهد و ایثارگر و ترویج فرهنگ ایثار از جمله مهم‌ترین وظایف بنیاد شهید و امور ایثارگران بوده و باید از تمامی ابزارهایی که به تحقق این اهداف کمک کند، استفاده شود تا اعتماد جامعه ایثارگری کشور به بنیاد حفظ شود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۳:۴۹ ق.ظ

دیدگاه