دکتر نهضتی رئیس دانشگاه پیام نور گلستان درجشنواره ملی دستاوردها و توانمندی دانشگاه پیام نورکشور:بالای۳۳ درصد قبولی ارشددردانشگاه کشور از پیام نور می باشد

جشنواره ملی دستاوردها و توانمندی های دانشجویان دانشگاه پیام نور با حضور تمامی استانهای کشور در گلستان آغاز به کار کرد.

به گزارش البرز گلستان دکتر سیدبهروز نهضتی» در  این نمایشگاه اظهار کرد: این نمایشگاه تا فردا یکشنبه در گرگان دایر است و مراسم اختتامیه روز دوشنبه برگزار می شود.

رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان تصریح کرد: نمایشگاه در سه حوزه نشریات دانشجویی،‌ کانون های دانشجویی و انجمن های علمی دانشجویی دایر شده است.

وی بیان کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی توانمندی های دانشگاه پیام نور به مردم و سایر دانشگاه ها است.

نهضتی افزود: دانشجویان دانشگاه پیام نور با حضور در این جشنواره با توانمندی های دیگر دانشجویان پیام نور در سراسر کشور آشنا می شوند که باعث خودباوری آنها خواهد شد.

وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور مولود انقلاب بوده و یکی از دستاوردهای انقلاب است، تصریح کرد: این دانشگاه با هزینه کم و بهره وری بالا در زمینه های آموزشی و پرورش استعدادهای تحصیلی در حال فعالیت است.

وی افزود:بالاترین سطح قبولی با۵۵ درصد  در آزمونهای استخدامی در استان گلستان از آن فارغ التحصیلان  دانشگاه پیام نور می باشد.

نهضتی همچنین تصریح کرد:بالای ۳۳ درصد قبولی ارشددر دانشگاه کشور  از پیام نور می باشد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان خاطرنشان کرد: در مراسم اختتامیه برترین ها معرفی و از آنها تجلیل خواهد شد.

جشنواره ملی دستاوردها و توانمندی های دانشجویان دانشگاه پیام نور از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب در محوطه نمایشگاهی تالار فخرالدین اسعد گرگانی دایر است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۵ ب.ظ

دیدگاه