- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

مهندس رحیمی مدیرعامل گاز گلستان خبر داد:طراحی و ایجاد نرم افزارصدور مجوزانجام کار به صورت اینترنتی برای اولین باردرگاز های استانی

به گزارش البرزگلستان به نقل از  روابط عمومی، مهندس محمد رحیم رحیمی  درمصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی شرکت دراین خصوص گفت:به منظور سهولت دردسترسی کاربران درخصوص اخذ شماره مجوز انجام کار،با هماهنگی  امور HSE  و همکاری امور فناوری اطلاعات و ارتباطات  شرکت  نرم افزار صدور مجوز کار طراحی و در سایت شرکت بارگذاری شد. 

وی  با بیان اینکه این نرم افزار برای اولین بار به صورت اینترنتی  در سطح شرکت های گاز استانی کشور انجام شده است افزود: این نرم افزار  در سایت شرکت گاز استان گلستان، بخش خدمات الکترنیک به نام “نرم افزار صدور مجوز کار” بارگذاری شده  و کاربران می توانند با مراجعه به آدرس اشاره شده به نرم افزار مذکور دسترسی و از آن بهره برداری نمایند .

مهندس رحیمی در ادامه برخی قابلیتهای این نرم افزار را گزارش گیری همه مجوزهای صادر و لغو شده توسط کاربران یا ادمین ،گزارش مجوزهای صادر شده بر اساس نوع پروانه و همچنین  نوع کار برشمرد، ضمن اینکه قابلیت امکان دسترسی  از طریق گوشی های هوشمند را نیز دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان درخاتمه  از تلاش و زحمات  رئیس و کارکنان امور HSE و امور فناوری اطلاعات شرکت در تهیه و ایجاد این نرم افزار تقدیر نمود.

0 [1]
0 [1]