- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی : ۳۵ سامانه الکترونیکی حقوق شهروندی با نام اختصاری (شهراه ) برای افزایش ارتباطات شهروندان با وزارت راه و شهرسازی فعال شده است

مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی بیان داشت:۳۵ سامانه الکترونیکی حقوق شهروندی با نام اختصاری (شهراه ) در سایر ادارات راه و شهرسازی سطح کشور در حال فعالیت می باشد .

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان مهندس علی بخش رستمی مدیر کل دفتر بازرسی ، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی در ششمین جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی در استان گلستان افزود: سامانه شهراه بر اساس قانون مدیریت اداری و سیستمی برای افزایش ارتباطات شهروندان با وزارت راه و شهرسازی از طریق درگاه الکترونیکی فعال شده است .

وی وزارت راه و شهرسازی راه یک دستگاه گسترده دولتی توصیف و افزود : وزارتخانه متبوع در ۱۳ حوزه فعالیت و دارای نقش اساسی در توسعه کشور و رفاءآسایش شهروندان ایفاد میکند و از این جهت ارتباط دوسویه مسئولین وزراتخانه و خدمات گیرندگان (مردم) بسیار مهم می باشد .

وی اجرای حقوق شهروندی و میز خدمت و ارائه خدمات به مردم درادارت دولتی خصوصاً راه و شهرسازی استانها را از دیگر برنامه های جدی دولت در جهت ارتباط دوسویه و کوتاه شدن زمان پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع دانست.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: شهروندان با مراجعه به سامانه” شهراه “به ادرس  shahrah.mrud.ir می توانند خدمت مورد نیاز خود را به صورت الکترونیکی ثبت کنند و در یک زمان مشخص به درخواست آنها پاسخ داده میشود.

رستمی ادامه داد: بازرسی و نظارت بر سایر امور در این حوزه به صورت مستمر انجام می گیرد.

در این جلسه مدیران کل حوزه راه و شهرسازی استان گزارشی از عملکرد دستگاه متبوعشان در بخش های حقوق شهروندی و میز خدمت ارائه نمودند.

0 [1]
0 [1]