- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

آیین کاشت چهل نهال در مخابرات منطقه گلستان و ادارات تابعه، به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی همزمان در سراسر کشور

به گزارش البرز گلستان  آیین کاشت چهل نهال در مخابرات منطقه گلستان و ادارات تابعه، به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، امروز، راس ساعت ۱۰ همزمان با سراسر کشور و شهرهای استان در”گرگان  با حضور مدیریت  منطقه مخابرات گلستان  و جمعی از مدیران برگزار گردید.
در این مراسم مهندس شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان با بیان چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی  به عنوان نماد استقامت و ایستادگی شهدا و ایثارگران و مردم غیرتمند ایران زمین در خلق این حماسه بزرگ اظهار کرد؛شرمندگی و ناامیدی دشمنان نظام و استقلال جمهوری اسلامی  به راحتی درچهره هاو سخنانشان پیدا است.

ویافزود:در راستای مصونیت اجتماعی و صیانت از محیط زیست  و معرفی شرکت مخابرات  به عنوان حامی  محیط همزمان در سراسر کشور و شهرهای استان در ختانی کاشته شده است که ثمره آن نصیب آیندگان شود.

مدیر مخابرات منطقه گلستان در ادامه تاکید کرد:باید فرهنگ سازی کنیم و مخابرات به عنوان یک  سازمان اثر بخش در کشور در این زمینه پیشرو می باشد.

وی در خاتمه به حاضرین در مراسم ضمن تاکید بر حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن که از اهمیت بالایی برخورد است خواستار حضور پرشور اقشار مردمی استان گلستان در این آیین بزرگ شده است.

0 [1]
0 [1]